2014. május 8., csütörtök

Sailor Sally IV.

Sziasztok!

Tegnapelőtt ismét Sailor Sally lettem, most kivételesen a tusvonal nem fekete, hanem sötétkék lett, így még jobban ment a rucimhoz is. :]

Használt termékeket nem fényképeztem, de ha szeretnétek, majd pótolom.
Több fényviszonynál csináltam képeket, kint is, bent is és vakuval is.

Benti fénynél:


Kint:


Vakuval:

És a legjobb, hogy délután 2-kor rúzsoztam, este 8kor értem haza, ez idő alatt cigiztem, ettem, ittam, és mire hazaértem még ilyen állapotban volt a szám:


EZT a piros Brsiche Gerard rúzst használtam, alatta az essence szájceruzájával, szóval azt hiszem, megtaláltam a tökéletes piros ajkak titkát a magam részéről. :]

Hogy tetszik Nektek ez a smink? Van kedvenc piros rúzsotok? Szoktatok színes tusvonalat használni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Igen, az aláceruzázás minden rúzs életét meghosszabbítja. :) Nekem egy zárt szériás artdeco a kedvenc piros rúzsom. jó,nem annyira piros, inkább vörösáfonya. Ha reggel hétkor felkenem,akkor mire hazaérek munkából,még nincs baja. Jól bírja az evést, ivást, és nem is szárít. Nem tudom, mit csinálok, ha elfogy :( Semminek nincs olyan színe és állaga .(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, meghosszabbítja, de eddig egy sem bírta ilyen sokáig, akármit csináltam.. :D
      Jajj ez olyan bosszantó, amikor az ember talál valamit, ami nagyon beválik és már nem kapni/megváltozott :S

      Törlés
  2. Tetszik a smink, a rúzs meg wow.
    A hajad meg... most kicsit utállak. Tiszta jó loknis-hullámos :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jössz, akár ezt is kipróbálhatjuk :P

      Törlés
  3. Szerintem gyönyörű vagy. :) Jól állnak a merész színek is. A kis loknikkal meg színekkel egy kicsit olyan retros érzetet keltesz, ami nekem nagyon tetszik. :) Ügyes vagy. ,)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy, köszi :]
      Igen, imádom ugye ezt a vonalat, és bár eddig nagyon nem voltam szoknyás, főként ezért nem jött át a dolog sokszor, de már ez is változóban van :P

      Törlés
  4. Csodaszép ez a smink, nagyon jól áll Neked! A hajad...meg tejóég *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Elég egyszerű amúgy megcsinálni, és egész hamar kész is lett, csak általában lusta vagyok, meg mivel ugye majdnem minden nap tornázok, az kicsit megviselni a hullámokat :S

      Törlés
  5. Nagyon csinos smink! A hajad nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Itt most minden úgy szuper, ahogy van - a sminked, a rúzsod különösen, a hajad meg wow és wow! Bár nekem lehetne ilyen hajam, de sajna bilibe lóg a kezem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édi vagy, köszi :]
      Az enyém sem túl vastag szálú, valahol a vékony és a normál között van, de egy hajvasaló vagy kúpvas csodákra képes :] (ha itt laknál, én bármikor megcsinálnám Neked ;])

      Törlés
  7. Nagyon dög! :) Szuper lett a smink és a hajad is olyan királyul megcsináltad és a színe is annyira wow, nagyon jól áll mindkettő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      A színe most kezd visszatérni, legutóbb kicsit sötétebb lett, pedig ugyanaz a festék :S

      Törlés
  8. Szép a sminked és a hajad is :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon csincsi vagy:) és marha jól áll ez így neked, plusz a hajad mennyire szép

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik a hajszíned!!! :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű vagy ezzel a sminkkel!!! :-)

    VálaszTörlés
  12. Meseszép :) Nagyon jól nézel így ki. :) A tusvonal, és a vörös rúzs... :) Oda vagyok érte.

    VálaszTörlés