2014. május 3., szombat

Rimmel 60 seconds - 430 - Coralicious - TESZT

Sziasztok!

Mára egy igazi tavaszi/nyári lakkról írok Nektek, ami már több mint fél éve nálam van, és nyáron előszeretettel használtam is.


Csomagolás: A szokásos Rimmel 60 seconds lakkok csomagolása van, ezt azért szeretem, mert most már fiókban tartom a lakkokat, és látni, hogy melyik lakk melyik. Ezen kívül semmi extra, még a matrica is átlátszó, én szeretem ezt.




Nyak: Ez is a megszokott, szerintem teljesen rendben van, és nem is túl hosszú szerencsére.


Ecset, kupak: A kupakkal én teljesen jól kijövök, nem az a csúszós fajta, stabilan tudom fogni, és még kézre is áll. Az ecset valahol a normál és a lekerekített között félúton van csak szerintem, de igazából ezzel is könnyen dolgoztam.



Állag: Viszonylag sűrűnek érzékelem, amikor kihúzom az ecsetet, viszont a körmeimen annyira szépen eloszlik és elterül, könnyű szépen felkenni, hogy meglepődtem. Nem tudom, ennek mi lehet az oka, talán maga a szín miatt ilyen sűrű az állaga elsőre, de körmön tényleg semmi gondom vele, vékonyan is fel lehet kenni.

Száradás: 60 másodperces száradást ígérnek ezek a lakkok, de eddig egyik sem teljesítette ezt, ahogyan ez sem. Tényleg viszonylag hamar szárad, de az első rétegnek kell egy jó 2 perc, a másodiknak pedig kb. 6 perc.

Tartósság: Mint mindent, ezt is alap- és fedőlakkal használom, így ha jól emlékszem, 5 napig bírta, végül én akartam már másik színt, ezért lemostam, szóval a tartóssága nagyon rendben van.

Szín, pigmentáltság: A Coralicious névből lehet számítani rá, hogy korall lakkról van szó, nem az a sötétebb korall, napfénynél egészen vibráló színe van. Én nem vagyok oda a neon lakkokért, ez egy fokkal visszafogottabb csak, de pont az a kategória még, ami nagyon tetszetős a saját körmeimen is. 2 vékony rétegben már szépen fed, egyedül az nem tetszik, hogy picit átlátszik a körömvégeknél, de a szép színe miatt még ezt is elnézem.
Ami viszont kevésbé tetszik, hogy 1 réteges lakknak írják, ami részemről felesleges, én sosem láttam még olyan lakkot, amire ne kellene a 2. réteg.


Tartalom: 8 ml

Ár: 730 Ft

Beszerezhetőség: Az iparfumeria webshopjában, IDE kattintva elérhető a többi színnel együtt.

Összességében azt mondanám, hogy tökéletes kis tavaszi-nyári lakk ez, a tartósság miatt simán jó még nyaraláshoz is, és bár a 60 másodperces száradást és az 1 réteges fedés ígéretét nm teljesíti, ezeknek én már sosem dőlök be, nem is számítottam rá.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a korall lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

10 megjegyzés:

  1. király ez a szín.én is kedvelem a rimmel lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában jöttem rá, hogy jók a Rimmel lakkok, előtte valamiért leragadtam az essence pultnál, mostanában meg kerülöm őket az új csomagolás óta :S

      Törlés
  2. Fura, hogy ezt írod az 1 rétegről, én viszonylag sok lakkal találkoztam, amiből elég volt ennyi (sok A-England lakk ilyen, vagy pl. a China Glaze First Mate, a Bourjois 1 Seconde Fuchsia bucolique, a kis régi essencek közül is jó pár, és még folytathatnám).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet csak én kenek mindent túl vékonyan, nekem az A Englandekből is kell mindig a két réteg, régi essence-em meg elég sok volt, de egyikből sem volt kielégítő az egy réteg számomra :S

      Törlés
    2. Nem mindegyik A-Englandből elég nekem sem, de pl. a Tristam-ból tuti, meg a Saint George-ból, de hogy olyat is mondjak, amit te is ismersz: a Dragonból is. Amúgy én is vékony réteges vagyok, de ezeket, amiket felsoroltam, érdemesebb szerintem 1 közepesen vastagban kenni.

      Törlés
    3. Hmm, akkor csak én vagyon a béndzsó tényleg :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a színe , szép lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezeket a lakkokat. :) Ez is egy jó árnyalat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, én is így leszek az új adaggal is :]

      Törlés