2014. május 17., szombat

Még élek....

Sziasztok!

Nem akarok magyarázkodni, hiszen nem kötelességből írom ezt a kis blogot, hanem hobbiból, mert szeretem csinálni és mert időm engedte is.

Ekkora kihagyás sosem volt még, rosszabb periódusaimban volt, hogy 1-2 nap kimaradt, de ennyi. A héten viszont egy darab bejegyzésnek álltam neki, de egyszerűen sem erőm sem időm nem volt befejezni. Igyekszem majd azért a blogot is csinálni, de ebben az egy hétben szó szerint csak aludni jártam haza. Ennek egyik oka a már sokat emlegetett munka. Egy gyermekbútorokat forgalmazó webáruház irodájában vagyok 10 nap próbamunkán (tehát még jövőhét péntekig) adminisztrációs területen.

Erről annyit, hogy a munka is és az ott dolgozók is mind-mind nagyon szimpatikusak, és kedvesek voltak velem egész héten, szóval már ez önmagában nagyon jó érzés. Iszonyatosan hálás vagyok érte, hogy bár túlstresszeltem a dolgokat, mindenki segítőkész a munkámban, és tényleg annyira jó a légkör is.

A másik dolgot pedig nem szeretném elkiabálni, de Ámor eléggé betalált, remélem, hogy ezúttal jó munkát végez a kis rohadék.. :]

Szóval a lényeg, hogy megvagyok, élek, és bár mocskos fáradt vagyok már, de elmondhatatlanul jó volt ez a hét. (Konkrétan annyira, hogy a 100 Happy Days kihívásába már képet sem tudok csinálni, mert egész nap mindennek örültem a héten... :D)



Köszönöm a figyelmet, a türelmet, és mindenkinek a kedves szavakat, szonyatosan sokat jelentett ám minden hozzászólás, amiben jeleztétek, hogy gondoltok rám hétfőn, és drukkoltok a munkához. Remélem, egy hét múlva már az iroda teljes tagjaként zárhatom a hetet.

28 megjegyzés:

  1. Sok sikert hozzá, remélem sikerül még tovább maradnod! :)) Utána pedig 'várunk vissza' szeretettel ;)

    VálaszTörlés
  2. mindent bele!:) a melóval és a sráccal is!:)

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok, hogy ezúttal mindegyik összejöjjön! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól alakulnak a dolgok, csak így tovább! :)))

    VálaszTörlés
  5. Gratula! Hajrá! És drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  6. Mostanában én is kissé inaktív voltam, ugyanis hozzád hasonlóan hulla fáradt voltam, de jó újra hallani felőled is :) A munka miatt ne stresszelj, az csak jobban fáraszt, a másik dolognak pedig nagyon örülök, drukkolok, hogy minden jól alakuljon ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy köszi :] Igazából a melóval is minden oké szerencsére, de persze mindig törekszem kicsit jobb és jobb lenni :]

      Törlés
  7. Már régóta vártam egy ilyen bejegyzésre. :) Nagyon örülök neked. :) Ha boldognak érzed magad, akkor biztos, hogy minden sikerülni fog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mostanában bár a bejegyzések ritkásodtak, de azért valljuk be, jobb így, mint egész nap munkanélküliként ücsörögni :D

      Törlés
  8. Szupii! Nagyon jó, hogy a munkában és a szerelemben is jól mennek a dolgok. Szurkolok. :))

    VálaszTörlés
  9. Drukkolok neked nagyon mindkét téren! ;)

    VálaszTörlés
  10. Találkoztam Ámorral,és megfenyegettem,hogy jó munkát végezzen,mert irgum-burgum lesz :)
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem elég durván befenyíthetted ;]

      Törlés
  11. Örülök,h minden jól megy! Sok sikert!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Hát én is remélem, hogy a kis rohadék jó munkát végez végre Nálad :-) Szorítok mindenhez :-)

    VálaszTörlés