2014. május 5., hétfő

Blue Me Up!

Sziasztok!

Újabb nyomdás manikűrt hoztam, mostanában megint nagyon rákattantam a kékre, és kicsit játszottam a textúrákkal is. :]
A bal kezemmel nem vagyok teljesen kibékülve, picit elcsúszott a minta, de a jobb kezemmel viszont most elégedett vagyok.



És a végére egy, ahol teljes egészében látszik a minta:

Hamarosan hozom a paletta tesztjét is, egyelőre annyit mondanék, hogy kezdem utálni Petrát, hogy már kb a nyomdázással álmodom... :D (nem ám, nem utálom)

A kérdésem pedig az lenne mára, hogy melyik mintát, milyen színekkel látnátok szívesen? Most pont kifogytam a fekete, fehér, szürke, és ilyen alapszínekből, de ha minden igaz, akkor a héten meglesz az utánpótlás. Igazából annyi ötletem van, hogy már magam sem tudom, melyikkel kezdjem, ezért érdekelne a Ti véleményetek, hátha úgy könnyebben tudok dönteni.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, délután 2-kor pedig legyetek szívesek gondolni rám és küldeni a pozitív energiát meg minden ilyesmit, mert munka ügyben megyek. :]

18 megjegyzés:

  1. Nem rajongok a kékért, de ez valami eszméletlenül jól néz ki! :) Remélem szerencsét hoz délután, de azért én is szorítok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :]
      Már nem ez volt a körmömön, de azért úgy érzem, jól ment :]

      Törlés
  2. Tetszik, mint mindig. Csak nekem ezzel a nagy fekete pecsételővel egyáltalán nem megy, a kicsi konad meg elég kemény, és nem tudom a körmöm teljes felületét beborítani a mintával. Az a röhej, hogy Petrának adtam a fekete pecsétet, neki meg simán megy vele :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak a rózsaszín végével megy, a fehérrel szerintem eleve valami gond volt, mert túl puha, olyan mint régen ezek a "takonylabdák" :S
      Petra szerintem már bármivel bármire bármit tudna nyomdázni :D

      Törlés
  3. Szép lett nagyon, a homoklakknak is jó a színe! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is úgy megszerettem ezt a Moyra homok lakkot :]

      Törlés
  4. Hát ez valami eszméletlen szép lett! Az egyik kedvenc manim Tőled :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a manikűr!:) A minta is nagyon szép!

    VálaszTörlés