2014. május 2., péntek

Áprilisi összefoglaló

Sziasztok!

Először is ott kezdeném, hogy annyira nagyon elment az április, hogy fel sem tűnt, így el is maradt a hó végi összefoglaló bejegyzés, amit most pótolok.

Összességében azt tudnám mondani, hogy a szeszélyes április kifejezés most egy az egyben jellemző volt erre a hónapra, hol ilyen, hol olyan hangulatom volt, de próbáltam mindig lefoglalni azért magamat. Nem lesz minden napról kép, hiszen a 100 happy days képek között úgyis minden szerepelni fog, viszont a hónap kedvenc képeit azért persze megmutatom most is.

Esküszöm amúgy a képek alapján olyan, mintha egész nap csak zabálnék, pedig higgyétek el, nem így van! :D
Most kivételesen nem időrendbe szedtem a képeket, hanem "kategóriákba", így lesznek most csoportosítva.


Cirmókok:



Sallyt ivartalanították, így volt egy kemény hetünk, de szerencsére jól tűrte, Panni pedig folyamatosan vigyázott rá. Komolyan mondom, hogy hihetetlen, mennyire édesek tudnak lenni... :]

Nyamiságok:









Mivel mostanában megint nem tudok normálisan enni, próbálok legalább a finomságok felé hajlani, most végre gyümölcsök is vannak már, és próbálok nem lusta lenni megcsinálni őket. A Sommersby meg 99 Ft-ra volt leárazva, vétek lett volna kihagyni. :D

Vásárlás és ajándékok:



A "muszáj" dolgok mellett Petra lepett meg sok szépséggel és Playboy testápolóm is érkezett, és azt hiszem, új kedvenc ajakápolót találtam.

Hangulatképek:

 

 


 

Végre kicsit kreatívkodtam is, sorozatoztam nagyon sokat, és visszatért a nyerő szériám egy nyerő Balaton szelettel.  A hónap második felének jó részét a Griff Caffe-ban töltöttem, aki Veszprémben jár, az mindenképp nézzen be, nagyon hangulatos kis bár, finom milkshake-ekkel. :]


Megjött végre a jó idő, így én is szívesebben nyúlok a színek után a sminkeket illetően, illetve a hajam is lejjebb lett vágva, erről sajna külön kép nem készült. Már ráfért egy egészségügyi vágás, ilyenkor tavasszal szerintem mindenkinek illik kicsit vágatni a hajából.


Jártunk Székesfehérváron is koncerten. :]


A gyerkőcökkel is töltöttünk együtt némi időt, Larusnak pedig levágtam a haját, a fazont Ő választotta.

Hát, ennyi lett volna nagyjából az április, őszintén örülök neki, hogy azért nem hagyják mindig, hogy bepunnyadjak.

Nektek hogy telt az április?
Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes hétvégét, és még kellemesebb májust kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugye? Az idősebb mindig úgy vigyáz a kisebbre :]

      Törlés
  2. Aranyosak a macsekok. A kajákban majdnem egyezünk csak. :)
    Amúgy ez a hónap nekem / nekünk is hullámvasút volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, akkor ez mindenkinél ilyen hónap volt :S

      Törlés
  3. Nagyon tetszettek a képek, olyan hangulatosak :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire cukik a cirmók. :) Az enyémek mostanában szeretnek veszekedni, de azért szeretik egymást. (remélem. :D) A két smink meg szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ők nagyon össze vannak nőve, és úgy vigyáznak egymásra :3
      Csak mindkettő betoji, és képesek végignézni hogy egy idegen macska idejön és megeszi a kajájukat... :D

      Törlés