2014. május 11., vasárnap

100 Happy Days IV.

Sziasztok!

Ismét vasárnap van, szóval jön a 100 Happy Days képek negyedik felvonása, ám előbb picit örömködnék.
Hétfőn állásinterjún voltam, és ha minden igaz, akkor holnap kezdhetek is az új munkahelyen, aminek nagyon örülök, és remélem, helyt állok majd. :]

És akkor nézzük is a képeket!

Gazdálkodtunk sokat:

És gazdálkodtunk is sokat:

Meg römiztünk:

"Omlettdüfromázs a'la Klau":

Végre volt egy kis tavaszi szín is:

Imádok a kádban enni...:

Ismét szerencsés voltam:

Simán elvenném magam, olyan finomakat főzök..:

Új lakhelyet kaptak a paletták:

Végre be lett festve a hajam:

Ennyi lett volna mára a kis képes összefoglaló, egyébként már csak 10 nap van hátra a kihívásból, remélem ez az utolsó 10 nap nagyon jó lesz, és bízom benne, hogy a most következő időszak is jó dolgokkal vár rám.. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes pihenést!

14 megjegyzés:

  1. De szerettem a Gazdálkodj okosan-t! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, ez az unokahugié, az enyém kb 3 éve eltűnt itt a házban valahol.... :D

      Törlés
  2. Gratula az új munkádhoz :)Sok sikert holnapra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem jól helyt fogok állni :]

      Törlés
  3. Gratulálok az új munkához! Biztos helyt állsz majd!:) Micsoda mázlis vagy!:D Még nincs egy éve, hogy blogolok, de ezen kívül, legalább 3 alkalomra emlékszem, amikor nyertél!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :]
      Hááát, igazából az elmúlt egy évben nem nyertem olyan sokat, de előtte másfél évig minden héten legalább egyszer nyertem, most kezd visszajönni a szerencseszériám :P

      Törlés
  4. Gratulálok az új munkahelyhez! :) Biztos szuper lesz és nem lesz semmi probléma. :)
    Gratulálok a nyereményhez is. :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a munkához és a nyereményhez :D Imádtam Gazdálkodj okosan!-t játszani, de utálom, hogy olyan sokáig tart (ugyanígy vagyok a Monopoly-val is :D), ennek ellenére ha most valaki azt mondaná, hogy "na gyere, játsszunk egyet", azon nyomban ugranék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, én is utálom, ezért mindig úgy játszottuk, hogy egyben vesszük meg a házat, nem részletre :D (csak pár kör, mire meg lesz a pénz rá, kár, hogy az életben nem így megy :D )

      Törlés
  6. Gratulálok a munkahelyhez, remélem, beválik! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is remélem, hogy megtartanak :]

      Törlés