2014. április 14., hétfő

Victoria's Purple II.

Sziasztok!

Egy sminket már láthattatok ITT a Rimmel Glam'Eyes HD palettával és a Rockin' Curves spirállal. Ma egy másik verziót mutatok meg Nektek.
Az előző sminknél írtam, hogy szegénykém nagyon gyérül teljesített, így ezúttal nedvesen használtam a szemhéjpúdereket.

Több fényviszonynál is fotóztam, az utolsó két kép adja vissza igazán a színeket.





Használt termékek:

A palettából a középső színt nem használtam csak, illetve a MUA Undressed palettából a felső sor 3. színét használtam satírozáshoz.

Egy fokkal jobban tetszenek így a színek, viszont rettenetesen sajnálom, hogy abszolút nem kapom vissza azokat a színeket a szememen, amit a kezemre húzott mintáknál. Csak hogy értsétek, mire gondolok:

Ugyanazt a szemhéjpúderalapot használtam a sminknél is, mint amikor a mintákat fotóztam, illetve ennél a sminknél nedvesen használtam őket, és sajnos így sem az lett a végeredmény... :S
Mindenesetre nem adom azért még fel, de picit elment a kedvem ettől a palettától.

Nektek mi a véleményetek?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés: