2014. április 16., szerda

Sexy Silhouette

Sziasztok!

Minden értelemben nagy öröm, hogy megírhatom ezt a bejegyzést, egyrészt ez az első China Glaze lakkom, másrészt pedig nagyon izgatott voltam a nyomdázást illetően.

A kettő pedig még inkább összekapcsolódik, ugyanis van egy lány, hívjuk mondjuk Petrának, mert ez a neve. :D
Szóval Petra körömnyomdalemez bizniszre adta a fejét, és engem is megtisztelt egy nyomdalemezzel, én választhattam. Vagyis egyből kettővel, mert gondolt Rátok is! Így hamarosan Ti is nyerhettek egy nyomdalemezt. :]
Emellett pedig Petra nagyon aranyos, és persze egyből szóba került, hogy Neki is és nekem is vannak olyan lakkjaink, amiket nem használunk ki, de kidobni nem akarjuk, így adott volt a lakk cserebere. Így került hozzám ez a CG lakk is, amire nagyon kíváncsi voltam, hiszen még nem volt lakkom a márkától, a szín pedig kifejezetten tetszett. Tegnap meg is jött a csomagocskám, amit instagramon a szemfülesek már láthattak is.



És akkor a hosszas bevezető után lássuk az első próbálkozásomat az új lemezzel:



Petra elérhetőségei:
- Pet'la Plates facebookon, IDE kattintva
- petla.hu ITT
- Meska bolt pedig ITT

Sok a szép minta, és ha bármi kérdésetek lenne, írjatok nyugodtan akár nekem és én továbbítom, akár Petrának, nagyon aranyos és segítőkész csajszi!

Nektek hogy tetszik? Van kedvenc lemezetek?
Köszönöm a figyelmet, szép estét!

19 megjegyzés:

  1. Szép a lakk is és a minta is :)

    VálaszTörlés
  2. Ennek a CG lakknak mi a neve? Ha jól látom, akkor nekem ez megvan és ez a kedvencem! *_*
    Gyönyörűek a paletták, tegnapelőtt találtam Petra FB oldalára. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez a minta és a lakk is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés