2014. április 17., csütörtök

Sea You Soon

Sziasztok!

Eléggé rápörögtem az új nyomdalemezre, tegnap megint lakoztam (és azóta ma is), szóval Petra új "betegséget" adott nekem azt hiszem... :D
A kék vonalon indultam el, mert annyira bejött a Moyra Sand Effect 854-es lakk, hogy nem bírtam magammal, azt akartam először kipróbálni a CG lakk után. :]




Tök fura, hogy a jobb kezem megint egy picit jobban sikerült, mint a bal, és még nem vagyok teljesen elégedett a nyomdázásommal, de Petra időközben ellátott jó tanácsokkal, így remélem, amit épp most csinálok, még szebb lesz. :]

Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a kék lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

8 megjegyzés:

  1. Hű, nekem a nyomdázás is nagyon bejön, szerintem szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  2. De szépek ezek a színek, szuper lett a mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pont a héten néztem az új sötétkék Lovely Baltic Sand lakkot, de elég hasonló a Moyrához, így még várat magára :]

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, szuperül összeválogattad a finisheket/mintákat :) Nyomdázásban még nekem is sokat kell fejlődnöm, de most meghoztad a kedvem hozzá, lehet neki is látok én is nyomdázgatni ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ennek örülök, bár ha én úgy tudnék alapból mintázni, mint Te, eszembe nem jutna a nyomda :P

      Törlés