2014. április 24., csütörtök

Rimmel Stay Matte Púder - 004 - Sandstorm - TESZT

Sziasztok!

Mókás, hogy Bia is pont ma írt erről a púderről, ITT olvashatjátok az Ő véleményét. Igazából az Ő javaslatára rendeltem meg ezt a púdert, persze akkor nem tesztelte még élesben, de az ára miatt úgy gondoltuk mindketten, hogy akár még jól is járhatok vele.

Az egészet kezdeném azzal, hogy hétvégén leejtettem, és először körbe megtörött a púder, próbáltam óvatosan használni, de ripityára törött... Nem nagyon történt még ilyen velem, majd megpróbálom valahogy megmenteni...


Csomagolás: Nem túl szép a csomagolása, amin túl is jutnék könnyen, de nem csavarós a tető, csupán négy kis bütyök van az alsó részen. Sajna ez nem is annyira biztos, hogy mondjuk táskába merjem dobni, illetve ahogyan Biánál, nálam is megrepedt a tető. 


A hátulján található a szám és a szín, és a további leírások, mondjuk a matrica lehetett volna esztétikusabban is ráragasztva, de mindegy, nem az alját nézegetem úgysem.


Mondhatni még ezt is csomagolásnak, bár ez ár inkább maga a termék, a púder felületén a Rimmel koronája van, ez nekem egyébként nagyon tetszik.

Tartalom: 14 gramm

Szín: Az iparfumeria.hu oldalon 8 sínben kapni, amúgy 3-4 színben láttam eddig drogériákban. Az enyém a 004-es számú, Sandstorm árnyalat, képeken sajna nem igazán látszik a kézfejemen, ez viszont nem feltétlenül rossz, mert élőben is elég hasonló a bőrszínemhez.

Illat: Tipikus púderillata van, egyáltalán nem erős, nem zavaró.

Állag: Kicsit porol, de nem mondanám zavarónak.


Használat,tartósság: BB krém fölé szoktam használni, a leírás szerint akár 12 órán át is kitart a matt hatás, ezt erősen cáfolom. Nálam kb 3,5-4 óra után kezd átfényesedni a T vonalon, de szerencsére nem annyira látványos nálam. Persze zsírosabb/zsírosodásra hajlamosabb bőr mellett ez sokat nem ér. :(

Beszerezhetőség, ár: Drogériákban 1600 és 2000 Ft közötti árban mozognak, az iparfumeria.hu oldalán IDE kattintva megvásárolható 950 Ft-os áron, ami szerintem egészen baráti.

Összességében azt mondom, hogy bár a 12 órás matt hatást nem teljesíti, de ezen kívül egészen megszerettem, szóval ha nem sikerül megmentenem, akkor szerintem rendelek belőle egy újat. Zsírosabb bőrűeknek nem igazán ajánlom az alapján, hogy Biának még hamarabb átfényesedik, de aki normál bőrrel rendelkezik és szeretne egy olcsó, de jó púdert, annak jó választás szerintem. Én a magam részéről 10-ből 8 pontot adnék neki.

Nektek melyik a kedvenc matt púderetek? Ismeritek esetleg ezt? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

8 megjegyzés:

  1. Régebben volt egy ilyenem, de mivel nem jó színt vettem meg, telajándékoztam.
    Nálam most a Catrice All Matt Plus púdere a nyerő, szépen mattít, bár tény, hogy nekem szerencsére nincs ré folyamatosan szükségem. Néha kicsit fényesebb a bőrömön a BB krém, akkor púderezek, de előfordul, hogy napokig nincs is rá szükségem (így persze sokáig kitart majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából ősszel meg télen nincsen nagy gondom vele, inkább ahogy jön a melegebb idő, olyankor kell valami kis trükk. Viszont a Catrice-t nem próbáltam még.

      Törlés
  2. Nálam is teljes mértékben bevált, mondjuk eléggé száraz bőröm van, ami csak néha fényesedik a T vonalon, szóval ezek szerint bőrtípusfüggő. Valt már a Peach Glos és a Transparent is használatban nálam, és szeretem nagyon, csak hát ez a csomagolás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, sajna nagyon nehéz alapozóban meg púderben szerintem a megfelelőt megtalálni, és hát annyira a minták sem nagy segítségek, mert jártam már úgy, hogy valami pár hétig egész szimpatikus volt, aztán valamiért mégsem jött be a bőrömnek...
      Nem is értem amúgy, akkor lehetett volna már szerintem valami kis kattanós megoldással megoldani vagy tudom is én :S

      Törlés
  3. Van egy...hát, a nevét mindig elfelejtem. Müllerben vettem, nem is volt olcsó. mégcsak pöckök sem tartják helyén a púdert. cserébe kicsit sötétebb,mint kéne, bár nyáron pont jó, télire nem annyira. Táskába bedobni esélytelen. :D Az egyik végére ragasztottam celluxot, bár nagyon nem esztétikus, de így legalább nem küzdi le a tetőt a neszeszeremben utazásnál. borzasztó. Legközelebb veszek egy átlátszó kompakt púdert, jól záródó tetővel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, na az a legrosszabb... Én azt utálom, hogy a gyakran használt szemhéjpúderek meg paletták egy idő után valahogy mindig megadják magukat a csavarnál, na olyankor celluxozok... :D

      Törlés
  4. Van egy módszer amivel megmentheted. Egy próbát mindenképp megér.
    Jól tört össze, legyen teljesen por állagú. Cseppents bele gyógyszertári alkoholt majd jól keverd össze. Tégy rá egy papírt és nyomtasd meg. Nekem így sikerült megmenteni a púderemet. Egy nap alatt szépen elpárolog belőle az alkohol, és már használhatod is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem, ezért is mondtam, csak sajna egy pirosítónál nem jött össze, nem tudom, megéri e még jobban belegányolni :D

      Törlés