2014. április 8., kedd

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss - 109 - TESZT

Sziasztok!

Rengeteg teszttel el vagyok még maradva, így szándékomban áll kicsit többször írni tesztet.

A mai bejegyzés főszereplője ez a matt rúzs lesz.


Csomagolás: Piros-fekete műanyag tokban van, és tudom, hogy nem csak a csomagolás a lényeg, de ez a színpárosítás a kedvencem szóval nekem nagyon tetszik. Henger alakú egyébként, a kupakon fekete betűkkel Kate felirat és egy pici szív, engem ezzel megvenni nem lehetne de igazából nem is zavar.
Maga a rúzs tokja szerintem masszív, dobtam már táskába is, semmi baja nem lett.


Ami jobban zavar, az a szokásos nagy fehér címke, már megtanultam velük élni, de szeretni sosem fogom őket.


Az alján található egy matricán az árnyalat neve, a tetején pedig a szokásos kis cuki Rimmel korona. Ez utóbbi is csak részletkérdés, de szerintem aranyos.


Tartalom: 4 gramm


Szín, pigmentáltság: Gyönyörű téglaszín, de nem mattnak mondanám, inkább félmattnak, mert bár nem csillámos, picit fénylik azért végeredményben, és ahogy a képeken is látható, ez is mint a legtöbb félmatt és matt rúzs a legapróbb hibákat is feltünteti




Állag: Teljesen jó állaga van, nem túl kemény, de nem is krémes, ezért könnyű vele rúzsozni, de nem mászkál el a szájról.

Tartósság: Átlagosnak mondanám, 1-1,5 órát szokott rajtam kibírni.

Illat: Gyenge illata van, felkenve nem is szoktam már érezni, nem olyan tipikus rúzs illata van, kellemes gyümölcsös illat, talán a sárgadinnyés rágóéhoz tudnám leginkább hasonlítani.

Használhatóság: Azon kívül, hogy kiemeli a hibákat az ajkakon, nem tudok sok rosszat mondani rá, ha valamibe bele kellene kössek, az a tartóssága lenne, én már hozzászoktam, hogy a legtöbb ajakra való termék maximum ennyit bír ki rajtam, mert dohányzom, és mert 10percenként iszom, így ezt nem a rúzs számlájára írom.

Ár: 1390 Ft

Az iparfumeria.hu oldalán ITT tudjátok megrendelni 3 másik színnel együtt.

Összességében azt mondanám, hogy egészen megszerettem ezt a rúzst, de csak akkor használom, ha nagyon szép állapotban van a szám.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen kicsit narancsosabb, téglaszínű rúzsokat? Hogyá lltok a matt rúzsokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Szép, de magamon nem tudnám elképzelni, inkább a barackosabb vagy korallos színek tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad én sem annyira tudnám elképzelni, bár ki tudja, lehet mégis jól állna :]

      Törlés
  2. Nekem nem állna jól, de nem is tetszik a szádon :S Úgy értem, a "hibakiemelés" miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, Neked túl világos lenne. Ezt a hibakiemelést mondjuk az összes hasonló finisű rúzsomban utálom, pedig annyira tetszenek :S

      Törlés
  3. Soha nem próbáltam még, de Rajtad tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem állnak túl jól a narancsos árnyalatok, de rajtad szépet mutatnak :)

    Born Pretty Store játék van az oldalamon, nézz be ha van kedved :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Meg azt is, hogy szóltál, épp nagy óramániában égek :D

      Törlés
  5. Nekem kettő is van, a 110-es és 111-es. Mindkettőt nagyon szeretem és nekem elég tartósak is, legalábbis tartósabb mint neked szerintem. Megnézném teljes arcon is egyébként, sminket csinálsz vele? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék vele majd sminket, csak megint eléggé ki van száradva a szám :S

      Törlés