2014. április 30., szerda

Playboy - Play It Lovely testápoló - TESZT

Sziasztok!

Pár lány mellett én is lehetőséget kaptam kipróbálni az egyik Playboy testápolót, a "Play It Lovely" illatot kaptam, erről lesz ma szó.



Őszintén szólva eddig nem ismerkedtem meg közelebbről a márkával, csak a parfümöket szaglásztam meg, amik bár igen tetszetősek, mindig inkább más parfümöknél ragadtam le, de a Play It Spicy tervben van, ha egy parfümöm kiürül. :]

Nézzük is akkor az ominózus testápolót.


 

Csomagolás: Szerintem kellemes, csajos fehér-rózsaszín-fekete színösszeállítást kapott, Playboy nyuszival az elején, a hátulján részletek találhatóak, több nyelvű leírással. Maga a tubus részemről pont jó mert nem is túl kemény és nem is túl puha műanyag.

A kupakja jól zár, így simán táskába is merném dobni utazáshoz, és a tetején a márka nyuszija található, az elején pedig "press to play" felirat, ami szerintem igazán ötletes.




Mint már írtam, a hátoldalon több nyelv leírás szerepel, a magyart le is fényképeztem, így Ti is láthatjátok, mit ígér a testápoló:


Állag: Viszonylag sűrű állaga van, nem folyós, de nem is az a nagyon zsíros, könnyű elkenni a bőrön.



Illat: Bár maga az illat részemről kellemes lenne, de sajnos nekem a parfümöm mellé már túl sok, túl erős, így nappal csak a lábamra kenem, a karomat csak éjszaka kenem be vele, különben bezavarna a parfüm mellé, hiszen két erőteljes, domináns illat egymás mellet nem fér meg. Szóval szerintem lehetne kicsit kevésbé erős az illata.

Tartalom: 250 ml

Ár: Kb 1300 Ft

Beszerezhetőség: Drogériák

Használhatóság: A leírás szerint elvileg 24 órás hidratálást biztosít ez a testápoló és selymes tapintást ígér. Utóbbival nincs is gond, az állaga szerintem pont jó, és mivel hamar beszívódik a bőrbe, nincs az az érzésem a használat után, hogy nem tudok nadrágot húzni, mert megőrülök, hogy érzem a testápolót.
A 24 órás hidratálással azért már annyira nem értek egyet, mert ha este bekenem vele magam, akkor még délelőtt elég hidratáltnak érzem a bőrömet, délutánra azért már nem olyan hidratált, mint előtte pár órával.


Összességében véve azt tudnám mondani, hogy az utóbbi időkben ez az egyik legjobban bevált testápolóm, mert hamar beszívódik, és a bőrömet sem irritálja (a lábamon viszonylag érzékeny a bőröm, így sok testápolónak lett a sorsa, hogy valaki megörökölte), ha kevésbé lenne erőteljes az illata, akkor bármikor szívesen nyúlnék érte, így viszont leginkább akkor, ha itthon vagyok és nem használok parfümöt, ha pedig használok, akkor csak a lábamra használom a testápolót. 

Ti hogy álltok a Playboy márkával?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát!

2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen nem bírom ezeknek a parfümöknek az illatát. :D Főleg ha valaki töményen befújja magát vele. A tusfürdőt csak egyszer szagoltam, de bele is szédültem. :D Nagyon nem az én ízlésem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a parfümök illatai tetszenek, a testápolóból ezt szagoltam csak még, illetve tesómnak van egy Playboy parfümje, azt azért néha használom, ha itthon van :]

      Törlés