2014. április 18., péntek

Pénteki Kedvencek - Agymenők

Sziasztok!

Régen csak tévében háttérzajnak ment a tévében az Agymenők, de különösképpen sosem kötött le, igazából nem is néztem, nem is nagyon figyeltem, főleg nem ültem le és néztem meg az elejétől.

Aztán nemrég leszedtem az első évadot, mert társaságban szóba jött, és mondták, hogy hogyhogy nem nézem, hát nekem tuti tetszene. Így engedtem a kíváncsiságnak, aminek az lett a vége, hogy pár nap alatt ledaráltam az összes eddig szinkronizált részt, és azóta tűkön ülve várom az újabbakat. :]


Adott 4 tudós kocka srác, akik ráadásul együtt is dolgoznak és bár hiába nagyon okosak, az élet gyakorlati részében eléggé bénák, a csajozásról már nem is beszélve. Leonard, aki egyből beleszeret a lányba és Sheldon, aki elég erősen autista tünetekkel rendelkezik, együtt laknak, eleinte az Ő lakásukban töltik a legtöbb időt, az új szomszédlány, Penny, aki mellesleg nagyon szép, folyamatosan náluk lóg, hamar jóban lesznek. Rajesh bajban van, mert nőneműek előtt nem képes beszélni, míg Howard folyamatosan molesztálja..

Nem akarom ellőni az eddigi történéseket, én azt mondom, hogy aki szereti a vicces sorozatokat, amik ráadásul rövidek (kb. 20 perc) az álljon neki nézni, mert tényleg nagyon jó poénok vannak benne. :D

Ti ismeritek a sorozatot? Ha igen, szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó hétvégét!

13 megjegyzés:

  1. Nekem az egyik kedvenc sorozatom :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom!! :D Én is pár nap alatt megnéztem a szinkronos részeket és most várom a többit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez amúgy annyira bosszantó, mikor megszeretem, aztán várhatok mindig, hogy legyen új rész... :D

      Törlés
  3. Az egyik kedvenc sorozatom!! :) Nem vagyok a vígjáték és komédia néző típus, de ez a sorozat valami zseniális. Sokszor kapom azon magamat, hogy folyik a könnyem a nevetéstől :D Kata (mosolyrecept.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nálam is a más típusú sorozatok vannak előnyben, de ez tényleg valami iszonyat jó :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Azért Ő néha eléggé ki tud akasztani, komolyan olyan néha mint valami kis fogyi :D

      Törlés
  5. Én is imádom, kb 3 éve fedeztem fel és azóta töretlen a szerelem :D

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon szeretem őket. Nem is tudom kivárni míg leszinkronizálják, felirattal nézem egy ideje, most a 7. évad 20. részénél tartok :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom, Sheldon, és az ő tudatlanság... :D A szarkazmussal nagyon hadilábon áll... :D

    VálaszTörlés
  8. Jaja, meg a humort illetően is eléggé vannak hiányosságai :D

    VálaszTörlés