2014. április 1., kedd

NYX szemhéjpúderek - TESZT

Sziasztok!

mybeautytools jóvoltából kaptam egy Fly With Me szempillaspirált és 3 szemhéjpúdert. A mai bejegyzésben a szemhéjpúderekről írok kicsit részletesebben.



A csomagolásukat tekintve megegyeznek, fekete műanyag tokban vannak, a tetejükön átlátszó "ablak", így jól láthatóak a színek csukva is. A tetőn csak egy NYX felirat van, semmi más, ez nekem kifejezetten tetszik.


Az oldalukon vonalkódos matrica található a nevükkel.


A hátoldalon pedig információkat tartalmazó matricák találhatók.

Természetes fényben

Vakuval

A White-ról nem nagyon csináltam külön a kis tokjában képeket, mert nem olyan különleges szín, a másik kettőt viszont megörökítettem még melőtt beletúrtam volna.



Külön tetszik egyébként a festékek teteje, hogy ilyen kis piramisszegecs alakúat, bár ennek funkciója nincs, én szeretem az ilyen kis apróságokat.

Szemhéjalap nélkül

Szemhéjalapozóval

Pigmentáltság: Egyértelműen a White a leggyengébb láncszem a három közül, de ez nem meglepő szerintem. Magukban sem használhatatlanok, sőt az Exotic Green egészen erősen pigmentált, míg a Volcano a kettő között valahol félúton van. Viszont szemhéjpúderalapon már mindhárom szép erős színt ad vissza.

Felül alap nélkül, alul szemhéjalapon

Felül alap nélkül, alul szemhéjalapon



Állag: Bár porok, elég krémes állagúak, kicsit porzanak, de egyáltalán nem zavaróan.

Szín:
-White: Matt fehér szín, a belső szemzugba és a szemöldökcsontra szoktam használni, erre a célra eddig megfelelt, de pl egy tusvonal fölé vékonyan felvíve is jól használható szerintem. Ahogy fentebb írtam, ez a legkevésbé pigmentált, de ezzel sincs nagy gond. 

-Exotic Green: Gyönyörű mélyzöld szín, sok apró világosabb aranyos zöld csillámokkal, magában is egész erős, de szemhéjpúderalappal tökéletesen előjön az a szín, amibe a netes minták alapján szerettem bele. Ez talán egy picikét jobban porzik, mint a másik kettő, ezért kicsit nehezebben is boldogulok vele, de szerintem ez megszokható.

-Volcano: Ezt a rezes vörösesbarna színt is a neten nézett swatchok alapján választottam. Bár sokat gondolkoztam, mert van egy rakat barna szemhéjpúderem, de nagyon jól választottam, a sok világosbarna és rezes apró csillám annyira különlegessé teszi, és ehhez hasonlóm még nincsen. A 3 közül ez porzik legkevésbé, és ennek mondanám a legkrémesebbnek az állagát, alap nélkül nem az igazi, de alapra kenve tényleg meseszép szerintem.

Tartósság: Bár mostanában egész napokat nem vagyok sminkben, de alappal 5-6 óra után is szépen pigmentáltak, nem mászkálnak el a helyükről.

Tartalom: 2,4 gramm

Ár: Minden NYX szemhéjpúder 1990 Ft-os áron beszerezhető a Mybeautytools honlapján, IDE kattintva.

Bár nem a legolcsóbbak, hihetetlenül örülök neki, hogy kipróbálhattam, és mivel amúgy is mindig használok szemhéjpúderbázist, nem olyan nagy negatívum, hogy magukban nem annyira erősek, emellett pedig külön öröm hogy az Volcano és az Exotic Green is remekül használható nedvesen tusvonalként. A színek között pedig szerintem mindenki találhat magának valót, hiszen rengeteg meseszép árnyalat van a márkánál.

Sminkekben is láthattátok már őket, a kis képekre kattintva elérhetőek a linkjeik:

    

Hogy tetszenek ezek a színek? Van esetleg kedvenc NYX szemhéjpúderetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Szépek, tetszenek is, de magamtól nem nagyon szerzek be ilyen színeket, legfeljebb akkor, ha sok másik szín mellett ilyenek is lennének egy olyan palettában, aminek a többi színe nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is így vagyok, de azért néha lehet kivételt tenni, ha nagyon nagyon tetszik :]

      Törlés
  2. Szépek, de nekem az utolsó képen lévő rúzsod jobban megragadta a figyelmemet :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, essence piros szájceruza és azon a lipcream, azt hiszem egyiket sem kapni már :(

      Törlés