2014. április 19., szombat

Nyerj Pet'la Plates nyomdalemezt!

Sziasztok!

A saját lemezemről már láthattatok képet, de az sem volt titok, hogy Petra egyből kettővel ajándékozott meg, hogy egyet valamelyik szerencsés olvasóm is magáénak tudhasson! :]

A képeken a sorsolásra váró lemez található, csak a fényképezés erejéig vettem ki a tasakból, majd a végén vissza is tettem.

Kedvcsinálóként nézzük a képeket, a végén pedig leírom a játék részvételi feltételeit is.







Ez a Peacock lemez, és mint láthatjátok, többféle témájú minta van rajta, mégis az elegáns vonalon mozog. Nem is véletlenül ezt választottam, nekem nagyon tetszenek ezek a minták, és egyrészt mivel elég nagyok, tutira beteríti a körmöm, másrészt a méretük miatt az alsó képen jobb oldali minta, a kerék és a pávatollas is olyan minta, amivel lehet variálni, hogy melyik része legyen, ami a körmünkre kerül. :]
Emellett pedig - bár nem vagyok nagy szakértő, így ha technikai kérdésetek van, Petrát bombázzátok vele :] - a lemez rézből készült, nem gravírozva van, hanem úgy készülnek mint a NYÁK lemezek - ne kérdezzétek, mert nem tudom az hogy készül, és nem is érdekel, én csak örülök a végeredménynek :D. Szóval én mint laikus felhasználó tudok csak véleményt mondani, a miért legyen az ehhez értők dolga. Mivel mélyebb a minta, jobban beleül a lakk, így a lehúzóval sem húzzuk le a minta felét teljesen, nem lesz darabos a minta. Eddig minden lakkom jó volt hozzá, elég sokat próbálgattam, az állam akkor esett le, amikor a sand lakkal nyomdáztam... A matt lakkok is jók hozzá, de igazából bármilyen lakk szerintem, ami nem fedőlakk nyilván. A használatát is sokkal egyszerűbbnek találom, mint más nyomdákénál, talán pont a fentebb említett tulajdonságok miatt, persze ki kell tapasztalgatni a lakk mennyiségét, a felkenést, a lehúzást és részemről leginkább a gumiról a körömre való gördítést, de gyakorlással szerintem nagyon szép végeredményeket érhetünk el.

És akkor nézzük is a részvételi feltételeket:
- Legyen magyarországi lakcímed
- Legyél a blog feliratkozott olvasója (akár GFC-n, akár bloglovinon - ITT)
- Kövesd a blogot facebookon ITT
Kövesd a Pet'la Plates-t facebookon ITT
- Oszd meg nyilvánosan EZT a képet facebookon!

Kérlek írjátok oda, milyen néven követtek és osztottátok meg a képet, minden pontot ellenőrizni fogok!
Tényleg érdemes inkább még egyszer elolvasni a feltételeket, bár szerintem elég egyértelműek, de mindig van a játékban aki esetleg kihagy valamit, nem szeretném, ha emiatt mégsem nyerne valaki.

A játék május elsejéig tart, és pár napon belül sorsolok is.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és sok szerencsét!

Petra és lemezeinek elérhetősége:
FACEBOOK
HONLAP
ASK.FM
MESKA

31 megjegyzés:

  1. köszi a jaátékot:)
    van mo lakcímem,itt ági mdolla néven követlek,minden ami smink és műköröm néven követlek és Petrát is,és megosztottam a játékot.köszi:) és kellemes húsvétot :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez kell nekem :))
    T. Andi néven követlek itt, facebookon mymomentnails, vagy Tatár Andi. Petrát is dettó.
    Osztva a játék. Kellemes ünnepet! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lehetőséget! :)
    -van magyarországi lakcímem
    -GFC-n Ági Niceties néven vagyok feliratkozva
    -fb-on Ágnes Váczi, minkét oldalt like-oltam és meg is osztottam a képet nyilvánosan(https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7/posts/594427793986827?stream_ref=10)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Reena Dewar néven követlek bloglovinon, és Nail Polish Café-ként like-oltam és osztottam meg az oldalakat és a képet.

    VálaszTörlés
  5. Hű, ezt nagyon szeretném! :-)
    PAncsi / Annamária Prépost néven követlek GFC-n, Bloglovinon, FB-on, valamint ez utóbbi néven követem egy ideje Petra oldalát is. A FB képet pedig a blogom oldalán osztottam meg (PAncsi pipereasztala)
    Ja és van magyarországi lakcímem :D

    VálaszTörlés
  6. De jó, köszönjük a játékot *-*
    Itt Dii néven követlek, facebookon meg mindkét oldalt Wish for beauty néven like-oltam :)
    A megosztás linkje: https://www.facebook.com/wishforbeauty/posts/623801494372301?stream_ref=10

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper a nyeremény!
    Szabina Bíró néven követlek mindenhol, illetve Petrát is.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  8. Sziaa.:)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:D
    Itt és Bloglovinon Petra Toldi néven követlek,
    Facebookon Petra Toldi és MyNailsP néven követlek Téged és Petrát.:D
    Megosztottam a játékot:https://www.facebook.com/MyNailsP
    Van magyarországi lakcímem is.:D
    Köszi a játékot!:))

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Meseszép ez a nyomdalemez! :)
    Bloglovinon Asarys néven követlek, Facen meg Néző Zsuzsa néven, Ptera oldalát is likeoltam.
    Megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/nezo.zsuzsa/posts/777412552268755?stream_ref=10
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Én is jelentkeznék a játékra.:)
    Itt Angel néven követlek,fb.-n Angel Design néven,mint Petra oldalát is.
    Ja és van magyarországi címem.:)
    Megosztottam a képet is. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretnék részt venni a játékba :) Itt Luterán Kinga néven követlek és fb-on is ezen a néven. :) Petra oldalát is lájkoltam, és megosztottam a képet is :) Köszönöm én is a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Köszi a lehetőséget! :)
    Bloglovin': blackbutterfly
    GFC és Facebook: Rio Blake
    https://www.facebook.com/crazyrio/posts/669987456370797?stream_ref=10

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek a minták, tetszik ez a lemez :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Köszi a lehetőséget, nagyon klassznak tűnik ez a lemez
    Itt Barbi néven követlek, facebookon Papp Barbara néven követem mindkét oldalt :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    van mo-i címem
    mindenhol Szalay Katalin vagy reciprokával követlek
    kép is osztva!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    van magyarországi címem, mindenhol Tanászi Lilla néven követlek, és megosztottam a képet :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Dobos Judit Eszter néven követlek fb-n, meg Petlat is, megosztottam a képet. Bloglovinon is elvileg ugyanígy követlek. Itt meg Melanthaként.

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    kiglicstamara néven követlek fb-on és itt is.:) köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  19. Szia! Éva Ghle néven követlek, meg FB-on is így osztottam meg, és így lájkoltam mindent, mait kellett:) Boldog Nyulat és köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na annyira húsvét van, már a saját nevemet se tudom gyorsan leírni: Ghile :D

      Törlés
  20. Szia! :) Itt Hajnal néven követlek, fb-on a blogom nevével, és a másik oldalt is ezzel lájkoltam, a képet szintén ezzel a profillal osztottam meg. :)

    Nagyon jó kis lemez ez. :P

    Hajrá Mindenkinek! És Boldog Nyusziát is. Jövőre is ilyet hozzon! :D

    VálaszTörlés
  21. Szia! Köszönjük a játékot!
    GFC-n, Bloglovinon és facebookon bkata/Kata Bácskai néven követlek és lájkoltam a másik oldalt. A képet is megosztottam: https://www.facebook.com/kata.bacskai.5/posts/843794468969056?stream_ref=10, és van Mo-i címem.

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Köszi a játékot! :)
    GFC-n és Bloglovinon Manna (mannakörmök) néven követlek.
    FB-n Mannakörmök és Marianna Kovács néven követlek téged is és a Pet'la Plates oldalt is. Meg is osztottam:
    https://www.facebook.com/rainbowbunny5/posts/879665902050553?stream_ref=10

    https://www.facebook.com/mannakormok/posts/309095259241883?stream_ref=1

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Én is jelentkeznék :)
    Bloglovinon Dóri Birtalan,Facebookon a te és Pet'la Plates oldalát is Dóri Birtalan néven követem és megosztottam a képet:
    https://www.facebook.com/dory.birtalan/posts/726897637349209?stream_ref=10

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  24. Remélem mindent teljesítettem....
    Meglepődve tapasztaltam, hogy nem voltam a blogodra feliratkozva...pedig ezer éve olvaslak...?? hmm

    VálaszTörlés
  25. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)

    Van magyarországi lakcímem.
    GFC-n és Bloglovinon is Dóra néven követlek.
    A Facebookon Dóra, the nail polish addict néven követlek Téged és a Pet'la Plate oldalt is, valamint ezen a néven osztottam meg a képet is: https://www.facebook.com/dorathenailpolishaddict/posts/691096647619430?stream_ref=10

    Nagyon köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  26. Szeretnék jelentkezni a játékra!
    - Legyél a blog feliratkozott olvasója (akár GFC-n, akár bloglovinon - ITT) - GFC: Elíz néven követlek, Bloglovin'-on Elíz Csomós néven.
    - Kövesd a blogot facebookon ITT - Divat, szépség és a többi néven követlek.
    - Kövesd a Pet'la Plates-t facebookon ITT - Divat, szépség és a töbi néven követem.
    - Oszd meg nyilvánosan EZT a képet facebookon! - https://www.facebook.com/divatesatobbi/posts/556409381145494?stream_ref=10 (Divat, szépség és a többi néven osztottam meg)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Jelentkeznék.
    Rendelkezem magyarországi lakcímmel.
    Itt FranCiiska néven facebookon a két oldalt pedig Ciska Fischer néven követem.
    A megosztás linkje : https://www.facebook.com/ciskafischer/posts/10200962452463335?stream_ref=10

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    GFC-n Castia néven követem a blogot, facebookon mindkét oldalt Castia's Corner néven, illetve itt is osztottam meg a képet: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=633576190050757&id=153258081415906&stream_ref=10
    Mo-i lakcímem van.
    Köszönet neked és Petrának is a játékért, nagyon kíváncsi lennék egy ilyen lemezre.

    VálaszTörlés
  29. Szia! Bloglovin-on követlek zizitim néven (lehet, hogy GFC-n is, azt nem néztem). Lájkoltam FB-on mindkét oldalt My Sweet Beauty Treasures néven és megosztottam a játékot. A link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=816111738399919&id=751420001535760&stream_ref=10
    Magyarországi postacímmel rendelkezem.
    Nagyon jó lenne megnyerni, nagyon kiváncsi vagyok milyen lehet, csak kapkodom a fejem a beszámolóknál! A te nyomdázásaid is nagyon jók, amiket az utóbbi napokban felraktál! :)

    VálaszTörlés