2014. április 9., szerda

Nude @ Black

Sziasztok!

Készült a múlt héten több manikűr is, valahogy a saját helyem sem igazán találom, és ilyenkor jön az érzés, hogy semmi nem áll jól, nem jó a smink, nem jó a körmöm, nem áll jól sehogy a hajam stb, egyszóval az elégedetlenkedés... Megszámolnám hányszor lakkoztam a múlt héten, de lehetetlenség, egyikkel sem voltam teljesen elégedett, így száradás után kb egyből mostam is le őket, kivéve EZT.

Így aztán nekiálltam kutakodni a körmös fiókban, hogy mi lehet, ami hamar megvan, mutatós, és nagy valószínűséggel nem rohanok a lakklamosóért egyből, mert nem tetszik.
Így jött az ötlet, hogy régóta ott porosodnak a díszítőszalagok, mert egyszerűen nem maradnak meg a helyükön, ha felragasztom őket, és szerintem egy egész üveg fedőlakkal is simán visszapödrődne a szélük, és feljönnének...
Viszont nem nagyon volt kedvem színes dologhoz, valami fekete-nude dologra gondoltam, így felkentem két rétegben a Lovely Must Have kollekció 6-os lakkját, felraktam a csíkokat miután megszáradtak, majd a fekete Moyra Sand lakkal átmentem rajta. Mikor megszáradt, csak lehúztam a csíkokat, és íme a végeredmény:



Vakuval:

Azért nem mondom, hogy életem műve, de egészen megtetszett, szóval szerintem lesz még hasonló a blogon.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a díszítőcsíkokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. Nekem tetszenek a díszítőcsíkok. Kétszer használtam eddig, elsőre nem sikerült, mert amire raktam lakk, nagyon sérülékeny volt, így ahogy felraktam meggyűrődött, felmérgelt és lemostam, de próbálkoztam újra. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én feladtam, hogy a körmömön megmaradjon :S :D

      Törlés
  2. Szép lett :) Nálam is tervben van egy olyan mani, ahol homoklakkot és csíkokat használnék :)

    VálaszTörlés
  3. A mutatóujjad lett a legjobb :))

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés