2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.

Sziasztok!



Újabb manikűrvadász forduló, ezúttal a Wish for beauty blog jutott nekem, EZT a manikűrt választottam, amiben a vicces, hogy egy előző manikűrvadászra készült. :]



Íme az én verzióm:


Egyáltalán nem vagyok elégedett vele, mert már aznap kinéztem, hogy ezt fogom megcsinálni, de az utolsó utáni pillanatra hagytam sajnos.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a muffinos dolgokat?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

Lessétek meg a Többiek munkáit!


25 megjegyzés:

  1. Én is muffinosat csináltam!:D Szerintem cuki lett!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik. :) A felső képen térhatású a muffinpapír, láttad? Mintha igaziból bordás lenne. :) Tetszik.
    Nem vagyok oda a muffinos dolgokért, de a napokban mégis megálltam egy halom muffin alakú kerámia persely mellett. Jópofák voltak, de nem vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téényleg, nem is vettem észre :D
      Ááá, hol láttál olyan perselyt? Tök régóta keresek :]

      Törlés
  3. Én elsőre nem mondtam volna meg, hogy muffin, csak azt hogy valami cuki. :P

    VálaszTörlés
  4. Még sose csináltam muffinos körmöket,na de előbb-utóbb fogok :) Nekem a tiéd is tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon aranyos lett, nyammnyamm :3 Ha lettek volna köveim, én is azt használtam volna a tetejére :c
    Egyébként tényleg vicces, hogy egy előző fordulós manikűrt választottál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Asszem egyszer már volt ilyen, hogy szintén egy előző manikűrvadászosra esett a választásom :D

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! Nem tudom, tudod-e, de Niki egy előző manikűrvadászos muffinos manikűrödet készítette el erre a fordulóra. :D
    Amúgy kérlek, legközelebb az inspirációul szolgáló manikűr képét is illeszd be a bejegyzésbe, ne csak a linkjét, mert mindkettőre szükség van az összefoglalóhoz, emellett pedig jó látni azt is, hogy honnan indult ki a mani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem tudtam, majd meglesem, a képeket pedig pótoltam, bocsánat, csak annyira rohantam a bejegyzéssel, szó szerint fél órával 6 előtt álltam neki a lakkozásnak... :D

      Törlés