2014. április 21., hétfő

Lovely Terra Cotta kék smink IV.

Sziasztok!

Már jó ideje nem használtam ezt a Lovely szemhéjpúderpalettát, (teszt róla ITT), mert eléggé porol, így a sietős sminkeléseknél mellőzöm.
Viszont hétvégén volt időm nyugodtan sminkelni, így újra elővettem, és végre kipróbáltam a Biától kapott Avon szemceruzát élesben is.

Természetes fénynél:


Vakuval:

Használt termékek:

A jó idővel kezd megint megjönni a kedvem a színekhez, nem csak a szürkés és barnás árnyalatokhoz, és újra beleszerettem ezekbe a kék színekbe is, így ha több időm lesz készülődni, biztosan gyakrabban a kezembe akad megint ez a kis paletta.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink, jól állnak a kékes árnyalatok :) Viszont én egy kicsit erősebb pigmentáltságot vártam volna ettől a palettától, a képen olyan kirobbanónak tűnnek a színek, de felvíve halványabbnak látszanak. Persze ettől függetlenül biztos jól kihasználható, legalább könnyebb vele hétköznapra is sminket készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most kivételesen végig ecsettel vittem fel, sokkal erősebbek ha applikátorral viszem fel, volt már vele jó pár smink, ha esetleg érdeke, megkeresem őket :]
      A poroláson kívül pedig tényleg úgy szeretem :]

      Törlés
  2. Jó lett és tényleg jól állnak a kékes árnyalatok. :)
    Nekem a nagyon hideg tél jut erről eszembe akár téli sminknek is jó lehet.
    Eddig még nem próbáltam a Lovely palettákat és bár ennek szépek a színei ,de engem nem győzött meg.




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mondom, sokkal pigmentáltabb amúgy, csak a porolással akaszt ki

      Törlés