2014. április 13., vasárnap

Lady Demeter

Sziasztok!

Tegnapelőtt megint elkapott a kutyulás-láz, és két új lakkot hoztam össze, az egyik ez a lila szépség.
Nem akarok nagyképűsködni, de szerintem rohadt jól sikerült. 2 rétegben van a körmeimen fedőlakkal, gyorsan szárad, könnyű felkenni, szóval részemről szerelem... :]

Természetes fénynél:



Vakuval:
 

Nem az a húdenagyon holo hatású, inkább az A England lakkokhoz tudnám hasonlítani, de szerintem valami csodaszép, napfényben csak úgy szikrázik.


A név pedig ebből a remek számból jött, amit nyáron is halálra hallgattam, és illőnek gondolom a nevet erre a lakkra:


Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila lakkokat?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Az összetevők titkosak? ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem titkosak, csak nem nagyon figyeltem, lila astor és essence lakk, ezüst moyra, és egy pár csepp sleeping palace ha jól emlékszem :]

      Törlés
    2. Az ezüst Moyra a holo fajta volt?

      Törlés
    3. Természetesen, annyira azért még nem vagyok jó, hogy a nem holoból csak úgy holot varázsoljak :]

      Törlés
  2. Wow, szuper lett ez a szín! Nagyon értesz ezekhez, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, hasonlít a Lady of the Lake-re, egy picit világosabb és kevésbé telt szín talán annál, de a holo-effekt benne teljesen ugyanolyan :)

    U.i.: Csak én nem látom a linkelt/beágyazott számot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is az jutott eszembe :]
      Elvileg most már jó, elsőre is jó volt, aztán meggondolta magát, most újra bemásoltam.

      Törlés
  4. Eddig talán ez a kreálmányod tetszik a legjobban: ) szépséges: )

    VálaszTörlés
  5. először kutya-láznak olvastam :)) nem is értettem,mi köze a lakkhoz a kutyának:) ezért újra olvastam az egész bejegyzést pontról pontra :) betűről-betűre :) imádom amilyen szép lakkokat tudsz kutyulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kutyákkal annyira nem vagyok jó viszonyban :D
      Köszönöm :]

      Törlés