2014. április 7., hétfő

Elfogytak!

Sziasztok!

Mivel múlt hónapra nem jött össze túl sok dolog, összevártam, mik fogytak el még márciusban is, elég sok dolog volt, aminek a végén jártam már, ezekről lesz ma szó.


- The Body Shop Chocomania testvaj: Nagyon szerettem, és emlékszem, mikor megtudtam, hogy megnyertem (az ajakra való termékkel együtt) iszonyatosan örültem neki. Ez volt az első testvajam, és annyira nem igényelte a bőröm teljes felülete az extra ápolást, a térdem és a könyököm nagyon ki tud száradni, 1-2 nap alatt mindig helyrehozta. Ez 50 ml-es, 2000 Ft körüli áron van, ami azért húzós, így nem hiszem, hogy mostanában vennék belőle utánpótlást, de remélem, lesz még közünk egymáshoz.

- essence I Love Stage szemhéjpúderalap: Sajna már nem kapni, a végén nagyon spórolgattam vele, de mivel van négy másik, úgy voltam vele, hogy ne foglalja már a helyet. Nagyon szerettem, olcsó volt és nekem eléggé bevált. Újravenném, de már nem lehet.

-Elf szemhéjtus: Valamelyik bloggertalin jutott hozzám, sajnos már eléggé szét volt jőve a vége is, tehát nem volt elég kemény, és már a színe sem volt túl élénk, ezért csak párszor használtam szemceruza fölé. Kár, mert kíváncsi lennék, valójában mit tud.

- Signal Deep Fresh és White System Naturals fogkrémek: Előbbiből a zöld a kedvenc, de mivel egy ideig nem találtam sehol, a kéket vettem meg. Ez maradt ott Biánál nyáron, már nem volt benne sok, de visszaadta, így elhasználtam, a a White Systemet mostanában még jobban szeretem, de azt hiszem, ha a mostani elfogy, akkor egy másik Signal fogkrémmel is megpróbálkozom.

- Lilibe 120 db-os vattakorong: Jobban szeretem a vattakorongot mint a pamacsot vagy a sima vattát, ez a Rossmannos pedig olcsó és jól bevált, ha találok, általában ilyet veszek.

- Isana Fuss Wohl lábkrém: Mivel nagyon bejött, nem csúszik tőle a lábam krémezés után, de teszi a dolgát, már újra is vettem, nem emlékszem a pontos árára, de 800-1000 Ft körül van, így szerintem az ára is tűrhető, mert csak kevés kell belőle és nagyon sokáig elég.

- Sunfleur Bust VoluPlus+ mellbalzsam: Eszti ruházta át rám, mivel Ő már nem használhatta, akkor éppen nem volt a Dermacol mellfeszesítője, így pont kapóra jött, el is használtam. Mellnövelést ígér, és basszus én ezekben sosem hittem, de tényleg hatásos. Ettől függetlenül nem vettem meg újra, visszatértem az előbb említett feszesítőhöz.

- Isana lakklemosó: Azt hiszem, ehhez nincs mit hozzáfűzni, életem lakklemosó-szerelme, ha lehet ilyet mondani. :D

- Das Gesunde Plus szépségvitamin: Elég régóta nem találtam már a Rossmannos Zink kapszulát, ezért kipróbáltam ezt a vitamint, legalább annyira hatásosnak éreztem és csak kb 1000 Ft a 60 db, tehát kéthavi adagot kapunk érte.

- Bánfi haj- és szépségvitamin: A Szépségboxom-ban volt, 30 darabos, tehát napi adag, 1200 Ft körül van, ezért inkább visszatérek az előbb említett Das Gesunde Plus-hoz.

- Avon Planet Spa tusfürdő: Biánál nyertem a hozzá illő testápolóval, egészen szerettem, de részemről az, hogy ilyen kemény a flakonja, a végének az elhasználását nagyon megnehezítette. Szerettem, de nem hiszem, hogy újravenném.

- Balea fügés sampon: Ehhez sem sokat fűznék hozzá, már a nagyon sokadikat használtam el, illetve a mostani flakonban is alig van már. Nagyon szeretem, de most lehet, hogy elcsábulok valami más Balea samponra.

- Nivea Make Up Starter: Ezt is úgy nyertem, és nagyon nagyon szerettem, 1600 Ft körül van az ára, nem most, de a későbbiekben szeretném majd újravásárolni.

- Fa Sensitive Yoghurt tusfürdő: Még karácsonyra kaptam a volt barátom szüleitől, nagyon szerettem, de nem áll szándékomban újravenni.

- Fruisse Chocodream tusfürdő: Ebből is a sokadik flakonnal fogyasztottam el, imádni való csoki-kókusz illata van, és bár nem hidratál, nem is szárítja a bőrömet. Mindenképpen veszek még belőle, ha lesz.

- Rexona Maximum Protection dezodor - everyday fresh: Mivel ez pont a fénykép elkészülése után fogyott el, de már kidobtam a többit, lemaradt a képről. Szeptember óta használom, ez a második, ami elfogyott, tehát kb 2,5-3 hónapra elegendő, így nem is olyan vészes szerintem az ára (1500 Ft kb), főleg hogy nálam a dezodor elég kényes, mert nem sok jött be eddig.

Ezen kívül pár krémmintát használtam el, sajna nem maradt meg mindegyik csomagolása, így ezekre nem térnék ki külön-külön.

Ennyi lett volna, amik elfogytak az elmúlt két hónapban.
Ti ismeritek/használjátok valamelyiket? Ha igen, hogy szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Miért nem lepődöm meg, hogy többnél is úgy kezdted, hogy ezt nyertem? :D
    Tényleg megszűnt ez az Essence szemhéjalap? Sajnálom, mert én is szerette, bár legutóbb nem vettem újra (lehet már akkor sem tudtam volna), mert felhalmozódott más, amit el akarok használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint én néztem csak be bocsi. Nyugi, az elmúlt fél évben csak 2× nyertem, leáldozóban van a nyerő szériám :D

      Törlés
  2. Az Essence szemhéjalap 100%, hogy nem szűnt meg. :)
    http://www.essence.eu/hu/termekek/szem/i-love/ A weboldalon is fent van az állandó termékek között.

    A Fa tusfürdőt én is próbáltam már. :)

    Szakítottatok a barátoddal? oO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, akkor csak én voltam béna, mert nem találtam, amikor kerestem :S
      Sajnos igen :(

      Törlés
  3. Lehet, hogy végre benevezek erre a fügés samponra én is :) Bár szilikonmentes, úgyhogy tartok tőle :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átállni nagyon nehéz, de az enyém azóta is hálálja :D

      Törlés
  4. A nivea make up starter nekem nem jött be. Igaz, elég száraz a bőröm, nekem nem volt elegendő a hidratáló hatása. Úgyhogy anyukámnál landolt :) (A Bánfi-vitaminhoz nem havi adagot szerettél volna írni?) A sok-sok nyereményhez meg gratula!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát igen a túl száraz bőrnek nem elég ez a krém :S
      Mivel napi 2 tablettát ír a csomagolás, így 30 osztva 2-vel az 15 nap nálam :]

      Törlés
  5. nekem még meg van a csokis-kókuszos tusi és imádom *-*

    VálaszTörlés
  6. A lemosót én is imádom. Mindig ezt veszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam magasan veri eddig az összes lemosót

      Törlés
  7. A mellfeszesitőket hol lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A feszesítőt iparfumeria.hu-n, itt: http://www.iparfumeria.hu/dermacol/enja-feszesito-testapolas-dekoltazsra-es-mellre/
      A sunfleurt pedig rossmannokban szoktam látni

      Törlés
    2. Kösszi szépen. Sajna Szerbiában élek :/ De majd szétnézek, hátha találok valamit.

      Törlés
    3. Akkor nem tudok segíteni sajna :(

      Törlés
  8. A csoki-kókusz tusfürdőt hol vásároltad? Én is Bounty-illatárban szeretnék fürdeni, szó szerint :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veszprémben eurós boltban, asszem Euro Family, majd nézz körbe, aztán ha nem találnál, veszek és elküldöm Neked! :]

      Törlés