2014. április 22., kedd

Are You Red-y?

Sziasztok!

Újabb nyomdás manikűrt hoztam, ez az egyik minta, ami nagyon tetszik, de folyamatosan elrontom a mintát, még talán ez sikerült legjobban.



A piros homok lakk a Lovely Baltic Sand Nr1-es lakkja, amivel szintén Petra lepett meg, és nagyon örültem neki, mert régóta meg akartam venni, de mindig hűlt helyét találtam a polcon.




Képen sajnos annyira nem látszik, de a Sleeping Palace-ra az előbb említett Lovely-val nyomdáztam (élőben egész szépen látszott a minta).

Nektek hogy tetszik? Milyen színösszeállításokban látnátok még ezt a mintát?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik így a körmeid. :) :)
    Nagyon tetszik a színösszeállítás. ;) kár, hogy nem vehető ki homoklakkos nyomdázás. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Akarok majd még olyat, aminél homok lakkal nyomdázok :]

      Törlés
  2. A hüvelyk és középső ujjad tetszik a legjobban. A cím pedig nagyon jó. :D Kicsit felkacagtam, amikor elolvastam a bloggeren. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megint kreatív nevet akartam a dolognak :]

      Törlés
  3. Szerintem a nyomdát ne görgessed, hanem csak nyomjad. A lemezről való felvételkor is,meg a körmödnél is. akkor egyáltalán nem fog eldeformálódni a minta :)
    Egyébként nagyon tetszik. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb majd úgy is kipróbálom, köszi a tippet :]

      Törlés
  4. Én egy krémes, világos alapon nézném meg, így a csillogós alapon a csillogós minta elveszik kissé :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan szép ez a Lovely lakk... A bordó alap micsoda?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ő az: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/07/little-red-riding-hood.html

      Törlés
    2. Nagyon szép :) Elsőre azt hittem, hogy az A-England Rose Bower, de az neked nincs meg, úgy emlékszem :)

      Törlés
    3. Az nincs meg (még :P), de ezek szerint tudat alatt már nagyon vágyom rá :D

      Törlés
  6. tetszik az összhatás, szerintem jó lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik ez a mani, és Te inspiráltál arra, hogy homoklakkal is megpróbálkozzak Petra lemezein.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett az összhatás. :3

    VálaszTörlés