2014. április 6., vasárnap

100 kérdés - 81-90

Sziasztok!

Újabb hét telte el, a blogon nem túl aktívan, ezért elnézéseteket kérem. Nézzük is az utolsó előtti 10 kérdést.



81. Voltál már szerelmes? 
Voltam, meg most is az vagyok, csak hiába.




82. Hajszíned?

Eredetileg mogyoróbarna némi vöröses beütéssel és mivel ez a vörös minden barna festéken átütött, elég sok hajszínt próbáltam ki, végül annál döntöttem, ami már több, mint két éve van.



83. Rövid vagy hosszú? 

Ha haj, akkor hosszú részemről. Kiskoromban utáltam fésülködni, aztán egyszer anyum ezt megunta, és csutka rövidre vágatta úgy, hogy én nem tudtam róla előre... Azóta rühellem a rövid hajat.


 
84. Szemszíned?

Kiskoromban sötétbarna volt, aztán zöldesbarna lett, de ha nagyon mérges vagyok vagy ideges, akkor egész erős zöld színe van néha. Ne kérdezzétek, hogyan, mert nem tudom, a nővérem hívta fel rá a figyelmem...



85. Fogszabályzó?
Sosem volt és szerintem nem is bírnám elviselni :S

86. Szemüveges vagy?
Igen, bár jobban örülnék a lencsének, de valahogy sosem próbáltam még...



87. Magasságod?
Mármint mélységem :D
156 cm

88. Súly?

Változó, most vagyok 50

89. Tetkó

Eddig 2 van, de még szeretnék majd a közeljövőben párat.
 

90. Piercing?

A szám felett és a köldökömben van, meg mindkét fülem ki van tágítva. Régen volt ínyfékem is.


Hát, ennyi lett volna, jövőhéten jövök az utolsó 10 kérdéssel.

Kellemes napot mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Ó, de jók a tetkóid, és a fültágítód...! *.*

    VálaszTörlés
  2. A hosszú hajban egyet értünk, a szemüveg jól áll, és szépek a tetkók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, csak hát néha azért akadályoz a hemüge :S

      Törlés
  3. A hosszú haj, szemüveg és a szemszín is passzol. Bár az enyém néha barnás-zöldes-sárga is lesz...Hangulattól függ.

    VálaszTörlés
  4. Ezt tiszta szivbol kivanom neked:). Regota olvasom a blogodat, nagyon szimpatikus vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igazán jól esik és kedves vagy, de sajna aminek vége, annak vége.

      Törlés