2014. április 27., vasárnap

100 Happy Days II.

Sziasztok!

Meghoztam a 100 Happy Days második részét, viszont előtte lesz egy kis lelkizés, akit ez nem érdekel, csak görgessen tovább és nézze a képeket. ;]
A héten nem volt annyi bejegyzés, mint szokott, nem is volt még talán ilyen hét, hogy ennyire ne írjak. Több oka is van, egyrészt  végre kicsit kimozdultam itthonról, aminek persze örültem. Másrészt viszont mint már írtam, véget ért a párkapcsolatom, és nyilván vannak még rosszabb napjaim is emiatt. Eddig a blog lekötött annyira, hogy legalább arra a kis időre szívem lelkem beletettem, míg megírtam 1-1 bejegyzést, és most valahogy ez sem tudott annyira lekötni, ezért hanyagoltam kicsit a blogot. Viszont nem szeretném sem abbahagyni, sem szünetelni, de megakadtam az új sablont illetően is, illetve maradnék a tartalmas bejegyzések vonalán, szóval csak megköszönni tudom azoknak, akik türelmesek lesznek velem, akik meg nem lesznek, azt is meg tudom érteni.
Ettől függetlenül viszont ezt a 100 Happy Days dolgot sem szeretném már feladni így a háromnegyedénél, bár nyilván most kissé unalmasabb dolgoknak örülök általában, azért mindenképp szeretném végigcsinálni.

Na és akkor aki végigolvasta, annak nagyon köszönöm, jöjjenek a képek.

Nyerő csoki:

 Végre folytathattam a Grimmet:

Ritka alkalmak egyike, mikor szépen sikerül:

NYX tesztelni valók: (a szemhéjpúderek tesztje ITT)

Megkésett szülinapi ajándék:

Hiába, a holo lakk mánia nem múlik:

Csokis goffri, ha gondoljátok lesz recept:

Órafelavatás:

Még mindig a minigrilles melegszendvics a legjobb:

Egyelőre eddig jutottam a szegecsekkel:

Ennyi lett volna a második rész, egy hét múlva hozom a következő 10 képet.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Abszolút megértem, ha most szünetelsz kicsit, és várlak vissza! Az órád csodaszép, egy csoki pedig mindig jól jön :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy direktbe szünetelni nem akarok, csak ha nincs annyira kedvem, nem erőltetem inkább... Pedig annyi mindenről írnék ám :]

      Törlés
  2. Nem baj, ha szünetelsz, várunk vissza. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem fel sem tűnik, ha valaki ritkábban ír, hiszen ezért nem fogok leiratkozni a blogjáról, ha van bejegyzés, megnyitom és elolvasom, ennyi :) egyébként én is ritkábban írok manapság, szerintem sajnos mindenkinek összejöhetnek a dolgok, de úgy látom, hogy megértő kis közösség ez a kis magyar blogvilág :) Tetszettek a képek, a csokis goffrira pedig kíváncsi vagyok ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem amúgy mindig feltűnik :O
      Na akkor előhalászom azt a receptet a héten :]

      Törlés
  4. Kitartást, meglátod minden jóra fordul majd!
    Kérek goffri receptet!:D És imádom az órádat!

    VálaszTörlés
  5. Teljes mértékben megértelek,hogy most kicsit hanyagoltad a blogot és igyekszel kimozdulni otthonról,mert ez jobban esik.
    Mostanában ritkán kommentelek blogokon,de ettől függetlenül mindig elolvasom amiket írsz és örülök,hogy feliratkoztam anno.
    Kitartást és én is várlak vissza amikor úgy érzed! :)

    VálaszTörlés