2014. április 20., vasárnap

100 Happy Days I.

Sziasztok!

Már írtam is erről a dologról, aki követ instagramon (ITT), az láthatta már ezeket a képeket, de egyrészt gondolván azokra, akik nem regisztráltak instagramra vagy csak nem követnek, illetve nekem is jó visszanézni ezeket a képeket, úgy döntöttem, vasárnaponként 10-es adagokban teszem fel ezeket a képeket, így 10 vasárnapon keresztül lesznek ilyen bejegyzések.


Elöljáróban annyit azért mondanék, hogy néha bizony nem könnyű ez a kihívás, de ha másnak nem, legalább egy csokinak vagy az aznapi edzésnek már így is jobban tudok örülni, mint ezelőtt, hiszen tudatosabban keresem is, amitől vidám lehetnék. :]

Nem titok, hogy nemrégiben szakítottunk a (most már volt) barátommal, az első kb 40 képben bőven akad olyan is, ami közös élmény volt, utána már leginkább csak saját.

Az első nap február 11. volt, külön dátumokat nem szeretnék írni, csak némi magyarázatot a képekhez.

Sok idő után nagy örömömre ideért a Lovely csomagom:

Több e-bay csomag is jött egyszerre:

A nutellás csokiskeksz, amiért megszenvedtem (recept ITT):

Szépségboxomat is kaptam:

Rákoscsabán dupla szülinapozás is volt:

Labirintus, nem is értem nekem mért nem volt ilyenem kiskoromban:

Skizofrénia, aki mindig kapható egy kis simire:

Életem egyik legfinomabb tiramisuja:

Életem első IKEA fánkja, aznap Biával is találkoztunk, Biának jobban örültem, de a fánk is finom volt (Bia, Neked csak annyit mondok, hot-dog, remélem röhögsz! :D)

Mivel a szülinap napja másnap lett volna, de még mindig lehetetlenség normálisan sütni nálunk, ezzel a rögtönzött sütivel leptem meg Z-t:

Ez lett volna az első 10 nap, és olyan fura, hogy egyszer olyan érzésem támad, hogy még csak 2 hónap telt el, máskor meg az, hogy már mennyi idő eltelt.

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés és hogy kíváncsiak vagytok a többi 90 napra is.
Nektek mi a véleményetek erről a "kihívásról"? Jó kezdeményezésnek tartjátok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, és kellemes nyuszit Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Ennyi édesség egy poszton belül *-* szerencsés vagy a Lovely csomaggal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a folytatásban még több lesz, mostanában ennyiben merül ki az örömöm :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a dolog, pont most gondoltam arra, hogy én is belekezdek :)

    VálaszTörlés
  3. jó ez a dolog :) én belebuktam kb. 30 nap után. nagyon nehéz volt, rossz kifogás, de hétfőn belekezdtem szerdán pedig egy igazán rossz hírt kaptam :S bírtam egy darabig de mondjuk én nem sokszor szoktam lefotózni valamit, így sokszor csak lefekvésnél jutott eszembe, hogy hoppá, mivan?! :D lehet majd folytatom/újrakezdem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, igazából én is szívem szerint feladtam volna, de most legalább egy túrórudinak is jobban tudok örülni :D

      Törlés
  4. Szívesen látom majd a további képeket is :)

    VálaszTörlés
  5. Ez egy tök jó kezdeményezés, gondolkodtam hasonlón, de nem tudom, min. Viszont ezeket szívesen nézegetném, mert érdekelne. :)

    VálaszTörlés