2014. március 29., szombat

Victoria's Purple

Sziasztok!

Én lettem az egyik szerencsés, aki nyert egy Rimmel Rockin' Curves spirált és egy Glam'Eyes HD palettát. A Victoria's Purple-t kaptam.

Kipróbáltam a paletta hátán levő tippet is, de így nekem nagyon nem jött be, ezért a színeket máshová tettem, mint ahogyan az írja.
Van egyébként egy kép arról is, ha esetleg igény lesz rá, a nap folyamán kiegészítem vele a bejegyzést.

Maga a paletta kicsi, de 5 színt tartalmaz, egy kiemelő szín, 3 lila árnyalat és egy sötétszürke van benne.

Bár magában nem olyan pigmentált, a kezemen szemhéjalapra felvíve nagyon szép pigmentáltak a színek, a szememen nem köszön vissza az, amit a kezemen láttam, persze azért még próbálkozom majd vele, de így nem volt meg az a wow hatás annyira a színeknél, így feldobtam egy kis tusvonallal is.

A spirállal is barátkozom, mivel elég fura a kefe formája, még rá kell jönnöm, hogyan áll leginkább a kezemre, és hogyan érem el vele a legszebb eredményt.



Mivel pont az erkélyre sütött a nap, kimentem oda is, az alsó két képen azért élethűbb kicsit.



Használt termékek:

Remélem, azért sikerül majd többet kihoznom ebből a palettából, mert a kézfejemen szemhéjalapra tényleg nagyon szép színeket produkált. Egyébként fel is avattam a két ma érkezett újoncot is, a szintén Rimmel, Stay Matte púdert, és a Paese szemhéjpúderbázist.

Nektek hogy tetszik? Mit gondoltok arról, hogy a lila fáradttá teszi a tekintetet? Szerintem nagy általánosságban nem igaz, sőt, bizonyos árnyalataik egészen felélénkítik a tekintetet.

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem fáradt a tekinteted :) sőt, nagyon jól áll ez a szín!

    VálaszTörlés
  2. Olyan visszafogott lett, szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár tényleg sokkal többet vártam a minták alapján, de hátha sikerül még valamit kihozni belőle :]

      Törlés
  3. Szerintem nagyon elegáns hatása van, visszafogott, és szép...báár...azért én még mindig az erősebben pigmentált színek felé hajlok...:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szolid, szép smink, bár pigmentáltság terén én is többet vártam volna ettől a palettától. Szerintem sem teszi fáradttá a lila a tekintetedet, sőt, inkább elegáns keretet ad neki, bár én a lila színt minden árnyalatban imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, majd még nedvesen akarom kipróbálni, hátha úgy azért jobb egy fokkal. :]

      Törlés
  5. Csodás lett ez a smink, szerintem nagyon jól áll neked ez a visszafogott stílus, olyan kislányos és bájos lesz tőle az arcod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy néha nem jó az ilyen visszafogott smink, de azért jobban örülök már, ha nem a bájos és a kislányos jelzőt mondják rám :D

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik a sminked, szép és finom :)
    Valamint nagyon jól áll, ami a legfontosabb :)

    VálaszTörlés