2014. március 28., péntek

Ultraflesh Shinebox - TESZT

Sziasztok!

Még valamikor január környékén keresett fel engem is sok bloggerhez hasonlóan a StrawberryNET webáruház, hogy lenne-e kedvem együttműködni velük. Bevallom sokáig hezitáltam, de végül belementem a dologba, mert egész szimpatikus volt ez a kis box a többi csajszi blogján.


Matt fekete papírdobozban érkezik, sárgából narancssárgába átmenő feliratokkal, szerintem ez tök jól néz ki.



A papírdobozból kivéve egy masszív fekete fényes műanyag tokot találunk, két oldalán lilás "ködös" mintával, középen pedig szintén a sárga-narancs átmenetes felirat, eddig szerintem teljesen rendben van.


A kinyitásában kicsi csavar van, de megmondom, nekem iszonyatosan bejön, hogy nem felnyitjuk, hanem kihajtjuk a különböző részeket.

Sajna nem áll meg úgy, mint a képeken, csak ha a tetőt hajtjuk el, így ennyit csaltam a képek miatt, hogy alul kitámasztottam, hogy szebb legyen, ez egyébként nem negatívum, mert én pl a kezemben fogom, ha éppen használom.

3 különböző "szint" kapott helyet benne, mágnesesen záródnak, ami tök jó, csak ha mondjuk a hullámcsatjaim mellé teszem le, akkor az összes rácuppan. :D (Persze ez sem negatívum)







Az első "emelet" egy nagy téglalapban tartalmazza a highlighter port, kissé bronzos, a színe nagyon szép, és tele van csillámokkal. Szerintem szépen használható, de eléggé porol, és mivel általában már felöltözve állok neki sminkelni, kicsit óvatosabban kell bánnom vele.



 Alatta két krémes highlighter van, a képen a bal oldali világosabb, a jobb egy picit erőteljesebb, én a krémes dolgokért annyira nem vagyok oda, ettől függetlenül nem rosszak, használhatóak szemöldökcsontra, vagy akár arcra is, én előbbire szoktam csak.



A legalsó szinten pedig két pici ceruza van kapott helyet, a feliratból is látszik, hogy az egyik fehér, a másik bedig egy világos barackos szín.




Mindkét ceruza állaga nagyon puha, krémes, én a második használat során szépen el is törtem (kentem) a fehér hegyét, de szerencsére csak egy picike darab veszett kárba.


Sajnos vakus képen a színekből semmi nem látszott szinte, így maradt a természetes fényben készült kép.
Legfelül a por látható, az ujjammal vittem fel a bőrömre, ecsettel ennyire azért nem pigmentált, de szépen látszik, és a porzástól eltekintve könnyen kezelhető már a bőrre felvíve.

Az alatta levő két vastagabb csík a két krémes festék, szintén az ujjammal felvíve. Mint már írtam, annyira a krémes dolgokért nem vagyok oda, de a szemöldökcsontra jól használható mindkét árnyalat, viszont ahogy észrevettem, pár óra után picit megkopnak.

A két kis alsó vonal pedig értelemszerűen a két ceruzával lett húzva, a fehéret nem is teljesen fehérnek mondanám, de ennél azért világosabb, mint ami a képen látszik, a másik pedig egy csillámos barack/nude szín.

Eddig négy smink került fel velük a blogra, a képekre kattintva elérhető a linkjük.

   

Nem mondom, hogy ez a világ legjobb highlighter palettája, de nem mondanám rossznak sem, és elég nagy mennyiséget tartalmaz.
Viszont az árát én nevetségesen soknak találom, 8903 Ft az ajánlott fogyasztói ára, most kedvezményesen "csak" 7305 Ft, IDE kattintva tudjátok megnézni, szándékosan nem azt írtam, hogy megvenni, hiszen ez kisebb vagyon egy ilyenért szerintem, és ennyit nem is ér meg, én maximum 1500 Ft-ot adnék érte ki magamtól. Bár nem csak erre, hanem bármi hasonló kis box-ra.

Nektek mi a véleményetek? Hogy álltok a highlighter termékekkel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is durván sokba kerül :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább bele sem gondoltam, hogy ebből a pénzből mondjuk hány sleek palettát vagy bármit lehet venni :D

      Törlés