2014. március 6., csütörtök

Tegnapi smink

Sziasztok!

Tegnap végre megint kicsit több időt szántam a sminkelésre, - na nem mintha nem lenne elég időm, hanem mostanában mivel kevesebbet járok el itthonról, valahogy nem sokszor vitt rá a lélek - és még meg is tudtam örökíteni.
Megint amolyan "próbálgassuk az új termékeket" dolog jött össze, és mivel a 3. NYX szemhéjpúdert (154-es)még nem próbáltam, erre is sort kerítettem most, ehhez pedig úgy gondoltam, mindenképpen visszafogott ajkakat kell társítanom, amihez pont kapóra jött a tegnapelőtt beszerzett essence lipcream. Egyébként ezek, és a maradék essence kifutó termékek is 150 Ft-os áron vannak kitéve Veszprémben, így akit érdekelnek, vagy esetleg eddig lemaradtak, érdemes szerintem körbenézni a drogériákban.

Természetes fényben készültek a képek, nagyjából élethűek a színek, de azért itt sem mondanám 100%osra.





Használt termékek:

Próbálgatom az Ultraflesh Shineboxot is, hamarosan pedig jön róla, illetve a többi újdonságról is a teszt.

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Nekem a szád tetszik a legjobban, nagyon jó ez a szín :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!!! És nagyon illik a szemed a szádhoz...(vagyis a smink az ajakkrémhez) :)

    VálaszTörlés
  3. Gyere és legyél részese egy játéknak! :)

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  4. hogy te milyen szép vagy te lány!!

    VálaszTörlés
  5. Ó, az a rúzs csodásan áll neked, szép smink! :)

    VálaszTörlés