2014. március 27., csütörtök

Sand Love

Sziasztok!

A Golden Rose Holiday 59-es lakkját már ITT láthattátok, de ezeken a képeken sokkal élethűbbek a színek, én élőben ilyennek látom, mint ebben a bejegyzésben a képeken.
A gyűrűsujjamon a Moyra fekete sand lakkja van, mindegyik ujjamon 2-2 rétegben vannak a lakkok.

Természetes fényben:

Vakuval:

Szóval a valódi színe inkább ez a málnapiros, vagyis inkább málnabordó, mintsem az előzőben látott erős piros, mesés ez a lakk szerintem, és nagyon örülök, hogy őt választottam még decemberben.

És a végére hoztam két csodás képet mindkét lakkról, most ezerrel élvezkedek egyébként a szupermakróval, mert eddig nem tudtam ilyen képeket csinálni, így pedig úgy érzem, Nektek is többet "adhatok" a bejegyzésekben 1-1 ilyen képpel.



Nektek hogy tetszik? Lángol még a sand lakk-láz Nálatok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Lángol bizony és most még jobban, hogy láttam ezeket a képeket! :D Gyönyörűek! ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lakk, én jelenleg ezerrel vágyakozok a pasztell GR homoklakkokra :) Ja és szerintem soha nem fogom megunni a liquid sand lakkokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, amellett, hogy meseszépek, mocskoshamar száradnak, és tartósak, szóval szerintem jolly jokerek :]

      Törlés
  3. Nagyon szép, nekem tetszik mind kettő :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű mind a kettő, választani sem tudok.. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én sem tudnék, de szerencsére nem is kell :D

      Törlés
  5. Nagyon klassz lett így együtt :)

    VálaszTörlés