2014. március 31., hétfő

Sailor Sally újra

Sziasztok!

Tegnapelőtt végre megint rászedtem magamat egy kis újításra sminkelés terén. Mivel a zöld, Exotic Green nevű NYX szemhéjpúder bevált tusvonalként (vagyis annak részeként), gondoltam kipróbálom a Volcano-t is.
Hétfőn vettem egy édi kék-fehér csíkos, galléros felsőt, azt vettem fel, és mivel nem lett túl hangsúlyos a szemem, piros rúzzsal dobtam fel, és bumm így lett a chocapic Sailor Sally.





Vakuval:


Használt termékek:

A Volcano-t nedves ecsettel használtam, így jóval élénkebb a színe, illetve a szemhéjamra a MUA Undressed palettából a felső sor első, harmadik és ötödik színe került. A képről lemaradt még a Carmex, erre került az essence szájceruzája és a Lip Cream.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a matrózos dolgokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés: