2014. március 14., péntek

Pénteki Kedvencek - Társasjátékok II.



Sziasztok!

A múlt pénteki bejegyzésben már említettem, hogy túl hosszú lett volna egyben a társasos bejegyzés, ezért két részre szedtem, ma pedig hozom a második részt.

Nagy kedvencem a Gazdálkodj Okosan is, bár a saját példányom valahol eltűnt az éterben. Van itthon egy másik is, szerintem ez tipikusan megunhatatlan társas. Gondolom, nem nagyon kell magyarázni ezt a játékot... :]

Forrás


Amit pedig én nagyon szeretek, de ritkán játszunk, mert tesóméké, az a Catan telepesei. Ez tipikusan az a játék, amit érteni is kell, figyelni is kell nagyon rá, és a statisztika eddig azt mutatja, hogy az ember vagy imádja, vagy utálja, középúttal még nem találkoztam. Ez kicsit bonyolultabb is és elég hosszú is 1-1 játék, nem is nagyon térnék ki a játékszabályokra, a lényege, hogy ki kell építeni az utakat, a  településeket, és ehhez kell némi szerencse és egy kis ész is.

Forrás

Kiskori kedvencem volt még a Jenga. A lényeg, hogy egymásra kell pakolni a fahasábokat hármasával, ahogyan a képen is látható, mindig ki kell húzni/tolni egy hasábot úgy, hogy közben nem érünk a toronyhoz. Értelemszerűen akinél ledől, az vesztett.

Forrás

Szintén kiskori kedvenc volt a Game Of Life, ami nem volt nekünk sajnos, csak az unokatesóméknak, és emlékszem, mindig mikor mentem hozzájuk, kikönyörögtem, hogy játsszunk.

Forrás
Ismeritek valamelyiket ezek közül? Ha igen, mennyire tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét és szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Gazdálkodj okosan az egyik kedvenc, a Jengát meg egyenesen imádom.
    Összesen kétszer tudtuk kiakasztani. :)

    VálaszTörlés
  2. A jelgát szeretem, meg a Gazdálkodj okosan!-t is. :) A legutóbbiból kiskoromban a labirintusosat imádtam. :) De sajnos nem tudom, hová tűnt a játék. :D Az én kedvencem egyébként a monopoly. :) Mi is sokat szoktunk társasozni barátommal, többnyire kártyázunk (UNO, römi, memória :D) de szoktunk gazdálkodj okosan!-ozni meg gépen monopolyzni :) jók ezek a bejegyzések, nekem nagyon tetszenek! én is nagy játék fan vagyok :D ja és amit még imádok, de nem akar velem általában senki játszani az a Scotland Yard. :D ismered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nem ismerem, az milyen? :]

      Törlés
    2. van egy mr. x., aki a bűnöző, és menekül tetszőleges számú rendőr elől. mindezt egy london térképen, és minden ötödik lépését fel kell fednie, egyébként csak azt lehet tudni, mivel ment: taxi, busz, földalatti, vagy van két titkos kártyája is. a játék elején a rendőrök kapnak bizonyos számú taxi, busz, földalatti kártyát, amit elhasználhatnak. ha elfogy, akkor többet nem mehetnek azzal. :D és az összes elhasznált kártyát mr. x.-nek kell adni :D

      Törlés
    3. Na, ez tök jól hangzik, még nem hallottam róla :]

      Törlés
  3. a gazdálkodj okosan, és a jenga nálunk is nagy kedvenc. jókat válogattál össze :) szeretem ezeket a posztjaidat is

    VálaszTörlés