2014. március 17., hétfő

Nutellás csokiskeksz

Sziasztok!

Most az jön, hogy nagyon nagyon rohadtul fogtok utálni, mert már megint estére maradt a receptes bejegyzés... :D

A sztori, hogy még decemberben, amikor Bia jött hozzám, hozott belőle, előtte már linkelte is a receptet, de valahogy mindig elmaradt, hogy megcsináljam, mert a mostani sütőnk, hogy szépen fogalmazzak egy rakás sz*r. Nem süt, ellenben éget. :D
Aztán február közepe felé, mikor mentem barátomékhoz, hogy megünnepeljük a húga és az Ő szülinapját, gondoltam, csak megpróbálkozok én is a sütivel, nos, a fele szénné égett (szó szerint...), aztán a végén elkeseredettségemben a minigrillben sütöttem meg a maradékot. :D
Ettől eltekintve isteni ez a süti, de komolyan.


Az eredeti recept ITT található, az én verzióm ez lett:
150 g étcsokoládé apróra vágva 
400 g liszt 
160 g cukor 
250 g mogyorókrém
4 tojássárgája 
200 g puha vaj 
egy csipet só
2 tk. sütőpor

Mivel eléggé kiakadtam a kárba veszett darabok miatt, a csokiba mártogatással már nem pepecseltem, de ha végre megint normális sütőnk lesz, újra beindulok mindenféle finom sütikével és kajával, már-már elvonási tüneteim vannak, ami a sütést illeti... :D

Nektek melyik a kedvenc csokiskeksz receptetek?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát mindenkinek! (És tényleg bocsi, hogy megint estére jutott a finomság :D )

6 megjegyzés: