2014. március 26., szerda

Nonique és Avene kézkrémek

Sziasztok!

Már jó ideje megvan ez a két kézkrém minta, de valahogy eddig mindig minden érdekesebbnek bizonyult számomra, talán mert egy krémnél nem tudom úgy megerősíteni fotókkal a dolgot, vagy nem olyan látványos, nem is tudom miért. Na de mindegy, a lényeg, hogy most ennek is eljött az ideje. Ha jól emlékszem, egy csomagban kaptam ezeket a mintákat, és eléggé megörültem, mert akkor éppen csak az essence csokis kézkréme volt, ami azért egy idő után nekem uncsi volt már.

Nonique márkával ezelőtt semmilyen tapasztalatom nem volt, de szerintem nem is nagyon hallottam/olvastam a márkáról, ezért örültem, hogy új márkával ismerkedhetek meg.


Csomagolás: A márkán belül az Ani-Aging kézkrémet kaptam, ami száraz bőrre való. A kis mintának a kupakja letekerős, fehér, míg a rendes kiszerelésé pattintós és sötét magenta színű, de a csomagolás arányaiban megegyezik a két kiszerelés között. Feliratok, harmonizáló színek fehér alapon, szerintem teljesen oké a dolog.


Tehát a minta kupakja lecsavarós, de mint írtam, a rendes kiszerelésé pattintós, én az utóbbit jobban preferálom.


Illat: Elég sok dolog van a csomagolásra írva, hogy miket tartalmaz, BIO dolgokat, pl gránátalmát és Aloe Verát is, és igencsak illatosnak vélem, de nem tudom eldönteni, hogy kellemesnek érzem-e. Néha egészen tetszett, néha pedig alig vártam már, hogy múljon el a hatása, szóval ez azért annyira nem nagy pozitívum.

Állag: Elég sűrű, amolyan "zsírszerű" az állaga, így kicsit jobban kell küzdeni érte, hogy rendesen bedolgozzuk a bőrbe.

Tartalom: A kis minta 10, míg a rendes méret 75 ml-t tartalmaz, de mivel nagyon kis mennyiség kell belőle, sokáig elég. Én kb egy borsónyit szoktam a kezemre kenni, és ezt a két kezemen eldolgozni, szerintem napi 2 használat mellett is legalább 4-5 hónapig elegendő a teljes méret mennyisége.



Ár: 1390 Ft

Beszerezhetőség: Az iaprfumeria.hu webshopjában, IDE kattintva vásárolható meg.

Használhatóság:
 Nagyon kevés elég belőle, és nem a legkönnyebb bedolgozni a bőrbe, hosszú ideig zsíros érzetet hagy a kezeimen, én pl utálom érezni, hogy valami van a bőrömön, ezért mindig dilemmában is vagyok a kézkrémekkel és hepciáskodok. A másik negatívum az illat, az anti-aging hatásról pedig ennyi használat után nem nagyon tudok nyilatkozni. Összességében tehát azt mondom, hogy nem használnám egy mindennapi krémnek, inkább amolyan éjjeli kézkrémnek tudnám elképzelni, hiszen alvás közben nyilván nem zavar sem az illata, sem a zsíros érzet.


A másik termék az Avene Skin Care nyugtató krém intoleráns bőrre.
Nem tudom, hogy ez konkrétan mit akar jelenteni, de így laikusként arra tudok gondolni, hogy az érzékeny, kényes bőrre ajánlják.

Csomagolás: A minta és a teljes kiszerelésű kézkrém papírdoboza teljesen egyezik, ugyanaz a minta és leírás található rajtuk.




A dobozból kivéve a minta egy vékony kis tubusban található, csőrös megoldással. A tetejét le kell törni, de a másik fele visszadugható, így megelőzve, hogy beszáradjon a krém.


Ebben az esetben nem egyezik annyira arányaiban a minta és a teljes méret tubusa, illetve utóbbinál rendes pattintós kupak látható, de ezen kívül itt is egyezik a leírás és a minta.


Illat: Ennek nem éreztem semmi illatát sem felkenéskor, nyilván az "intoleráns" bőr miatt.

Állag: Az előbbihez képest ez jóval krémesebbnek mondható, könnyebben kenhető.

Tartalom: A minta 5, a teljes kiszerelés 50 ml-t tartalmaz

Beszerezhetőség: Az iparfumeria oldalán, IDE KATTINTVA vásárolható meg.

Ár: 5790 Ft

Használhatóság: Sajna már elhasználtam, amikor a képek készültek, így a kezemen nem tudtam lefényképezni, de ebből is kb egy borsónyi elég volt 1-1 használatra a két kezemre. Ennél nagyon pozitív az illatmentesség, és a könnyű használat. Nem hagy maga után zsíros érzetet sem, hamar beszívódik, és kellően hidratál.
Hátránya viszont, hogy elég drága, de akinek nagyon érzékeny a bőre, annak megérheti megvásárolni.

Ti ismeritek valamelyik kézkrémet? Melyik a kedvenc kézkrémetek?
Évszakváltásnál lecserélitek a kézkrémet vagy esetleg egész évben ugyanazt használjátok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

2 megjegyzés: