2014. március 20., csütörtök

Nem váltak be I.

Sziasztok!

Eddig nem nagyon kellett írnom olyan termékekről, amik nem váltak be, sajna ennek az ideje is eljött, mert van pár dolog, aminek halogattam a megírását, végül rájöttem, hogy egy-egy külön bejegyzést nem is érdemelnek részemről, ezzért most egy csokorba szedtem őket.

Skin79 Super+ BB: Még egy régebbi bloggertalis szerzemény, Esztitől kaptam, és amennyire tetszett eleinte, annyira meggyűlöltem. Egy ideig szép volt a bőrömön, aztán ahogy pár hete használtam már, egyre jobban kipattogott a bőröm, így szüneteltettem, és a tünetek is elmúltak, így túladtam rajta egy későbbi találka alkalmával. 5500 Ft körül van az ára, ha jól tudom, így ez marha nagy bukta lett volna részemről, ha pénzért szerzem meg, persze nem mondom, hogy egy szar, de az én bőrömmel nem bírják egymást. (Pedig nem nagyon érzékeny...)


Essence studio nails anti split nail sealer: Ez a lakk a lemezesedést hivatott meggátolni, enyhíteni, ezzel a hatásával nem is volt gondom, eleinte viszonylag híg volt, de 1 hónap alatt olyannyira besűrűsödött, hogy nagyon nehéz elkenni. 800 Ft körül volt, ha jól emlékszem, és részemről hiába a hatás, ha a háromnegyedét ki kell dobni. Ezt egyébként azóta több blogon is olvastam, hogy probléma.


Balea Buttermilk Lemon borotvazselé: Na ha valamire azt mondhatom, hogy egy fillért nem és, akkor az ez... Akciós volt a DM-ben, ha jól emlékszem 700 Ft volt, és iszonyatosan tetszett is az illata, de a hatása 0... Csak nehezebb volt vele borotválni, mint víz és bármi egyéb "segédeszköz" nélkül. Az illata tényleg fincsi citromospités, de ennyi, amúgy kb 5-6 használatra volt elegendő.


MUA Nail Varnish lakkok: Amennyire imádom a MUA pirosítóit, rúzsait és palettáit, annyira rühelltem ezt a két lakkot. A feketéből legalább 3, de inkább 4 réteg kellett, viszont nehezen száradt, szóval ilyen soha véget nem érő ördögi körnek éltem meg minden vele tett próbálkozást, körömmargarétára elkenegettem, hogy azért ne az egészet kelljen kidobni, de másra nem volt jó...
A másikat pedig a színe miatt vettem meg, de élőben egészen más volt, ezen túl is tettem magam, mert végül is tetszett ez is, de viszonylag lassan száradt ez is, illetve kevesebb mint egy év alatt a fele ilyen sárgás lötyi lett, így egyértelmű volt, hogy kidobom. Csak azért nem szidom magam ezek miatt, mert nagyon olcsón jutottam hozzájuk.


Ruval de Loop mitesszereltávolító csíkok: Nem egy nagy befektetés volt szerencsére, talán 3-400 Ft lehetett, de igazából nekem nem sok mindent csinált a mitesszereimmel, persze pár kijött, de egyáltalán nem volt látványos a dolog.


Rimmel Waterproof Gel Eyeliner: Szintén bloggertalis szerzemény, már nem tudom, kitől, de azt tudom, hogy mért hozhatta el.
Nem vagyok oda a vízálló spirálokért, de ez olyan kis szimpatikus volt, hogy egyben van a tégelyben a festék, a kupakban a kihúzható ecset, ami még jónak is tűnt.


Ez eddig mind szép és jó, sőt a következő képen is egészen jó még az eredmény, frissen felkenve fényes fekete festék.


Majd érzékeltem, hogy ez elég lassan szárad, így vártam kb. tíz percet, aztán végighúztam NEM rányomva rajta az ujjamat, és a végeredmény:


Nem tudom, lehet, hogy csak ez volt ilyen selejtes darab, de közel 2000 Ft-ért száradjon már meg...

Yamuna Oliva/Bergamott szappan: Eredetileg az arcomra vettem, de mivel annyira kiszárította az arcomat, megmaradt kézmosós dolognak, bár inkább a folyékonyt használom így is, ez sem volt egy nagy összeg, 400 Ft körül volt, de azért na...


Ezek lennének, amik nem váltak be nekem, bár még így is azt mondhatom szerintem, hogy egészen kevés olyan termék van, amit el sem akarok használni, vagy csak nagyon szájat húzva megy a dolog.

Nektek van olyan, ami nem vált be mostanában?
Ezek közül a termékek közül, amiket ismertek, mi az ami bevált/nem vált be?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. jó, hogy összeszedted ezeket a termékeket :) az essence lakk nekem sem vált be, és hagyján, hogy sűrűsödött, még buborékossá is tette a manikűrt, amíg megvolt és használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont Te mondtad, amikor már megvettem :S
      (De legalább azóta sincs rá szükségem :] )

      Törlés
  2. Hasznos volt, köszi! :) Azt a bb krémet én sem szeretem magamon egyébként, de nekem csak mintám volt. Imádnivaló a csomagolása, de nekem sem vált be annyira, hogy megvegyem nagyban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is annyira bejött ez a kis pumpás dolog, hogy nem kell kupakkal bajlódni, csak megnyomom, valahogy könnyebben ment az adagolás is, de inkább csavargatom a kupakot, minthogy kipattogjak :S

      Törlés
  3. Azt a mitesszereltávolító tapaszt én is próbáltam, sajnos nekem sem vált be :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyiból volt csalódás csak, hogy eddig semmi Rossmann saját márkás termékkel nem volt még negatív élményem. :S

      Törlés
  4. A Rimmel tust még én vittem anno. Nem igazán szerettem, mert a folyékonyak még mindig jobban teljesítenek nálam. Érdekes ... Mondjuk akciósan vettem, akkor nekem még nagy nehezen, de megszáradt. Úgy tűnik, idővel csak romlott az állapota. :( Kár, pedig szeretem a Rimmel termékeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja tényleg, Te hoztad. Nekem túl sok cuccom nincs tőlük, de nagyjából meg voltam velük eddig elégedve.

      Törlés
  5. Nekem a rimmel tusom (folyékony) csomós volt az elejétől kezdve...lehet rossz napja volt a gyárnak...>.<

    Amúgy tényleg nagyon hasznos bejegyzés volt...A mitesszerekre én az avonos lehúzható zselés izéjét használom (nem tudom a rendes nevét), nekem az bevált, de tudom, hogy ez bőr kérdése is, és az nem 3-400 forint, szóval az ember ilyenekkel érthető, hogy nem szívesen kísérletezik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúj :S
      Én mondjuk annyiszor futottam bele már, hogy letörött a rúzs vagy a ceruza vége, meg ilyenek, hogy mindig mindent megnézek mielőtt megveszem.
      Sokat gondolkoztam egyébként, hogy hogy legyen ezekkel a termékekkel bejegyzés, mert tényleg nem érnek annyit részemről, hogy 1-1 külön posztot kapjanak, de így örülök, mert Ti is látjátok, hogy azért nálam sem válik be minden, és így szívesebben is írtam meg. :]

      Törlés
  6. A csíkokról már olvastam máshol is, hogy nem "működnek", a MUA lakkom (az az egy) viszont szerencsére tökéletes. A Rimmel viszont nagyon durva :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen lakk amúgy? Mert van két mágneses lakkom is, azzal pl semmi gondom nem volt...

      Törlés
  7. A mitesszereltávolító nálunk remekül bevált, többször újra is vásároltuk. Úgy látszik mindenkinél máshogy viselkednek ezek a termékek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ennek azért örülök :]
      Persze, ezért is írtam, hogy attól, hogy nálam nem működik, nem feltétlen jelenti azt, hogy teljesen rossz az egész.

      Törlés
  8. Jó bejegyzés volt, én szeretek ilyesmiket is olvasni, mert persze emberfüggő, hogy kinek mi válik be, de mindenképp hasznos, hogy igy leirtad :) Én még egyik terméket sem próbáltam, de az a rimmel nem semmi---

    VálaszTörlés
  9. Rá kellett jönnöm, hogy én a Skin79 krémekkel nem vagyok kompatibilis és kész. Most a VIP Gold volt soron, de kuka lesz a vége szerintem, a fedésétől nem vagyok elájulva, szárít, és jönnek a pattanások ismét...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor szerintem itt add fel velük az ismerkedést :S

      Törlés