2014. március 1., szombat

Moyra Holographic 254

Sziasztok!

A héten lecsaptam 3 Moyra holo lakkra, egész pontosan a a 251 (ezüst), a 253 (világoszöld) és 254 (világoskék) számúakra, illetve a 252-es arany színű már megvolt.

Ma a világoskéket mutatom meg Nektek, nem sok világoskék lakkom van, de ez telitalálat részemről. :]

Szűrt fényben:


Napfényben:


Vakuval:

Bár képeken is meseszép szerintem, élőben még sokkal szebb, csak úgy szikrázik.

Nektek hogy tetszik? Melyik legyen a következő, az ezüst vagy a világoszöld? A 252-es lakkot ITT láthattátok már.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

16 megjegyzés:

  1. Nekem is meg van ez a lakk , és nagyon szeretem .
    ha gondolod nézd meg az én véleményemet róla :
    http://mazsolavilag.blogspot.hu/2014/02/moyra-holo-lakk.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a szín is, jók lettek a Moyra holo körömlakkjai :)

    VálaszTörlés
  3. ezüst
    egyik kedvencem ez :) olyan szép színe van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és így végre én is kiélhetem a perverz holomániám :D

      Törlés
  4. Ez nagyon szép :) Nekem is tervben van egy kék holo, de még gondolkodom, h melyik márkától szerezzem be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam egyértelmű volt, hogy ilyen áron mindegyik Moyrát be akarom zsebelni :P

      Törlés
  5. Szerintem a zöld legyen a következő. Az olyan szép, mint ez :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk! :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, tetszik ez a kollekció :)

    VálaszTörlés