2014. március 5., szerda

Moyra Holographic 253

Sziasztok!

A zöld és az ezüst Moyra lakkot mondtátok következőnek, végül a zöld mellett döntöttem, de persze hamarosan lesz az ezüst is. :]

Az Nfu Oh Aqua Base fedőlakkjára kentem fel két rétegben, erre pedig az essence ultra gloss nail shine fedőlakkja került.

Természetes fényben:


Vakuval:


Bár nem vagyok túl nagy zöldes, ez a világoszöld szín nagyon tetszik és ez is csodásan pompázik a holo hatástól. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöld színt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Ez annyira nem tetszik, mint a többi, pedig szeretem a zöldet. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura, hogy én meg annyira nem vagyok oda a zöldért és ez mégis úgy tetszik :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nem csoda :]
      Bár nekem mind a kedvencem eddig :D

      Törlés
  3. Milyen különleges...milyen gyönyörű...:)

    VálaszTörlés