2014. március 7., péntek

Moyra Holographic 251

Sziasztok!

Újabb Moyra holo lakk, méghozzá a 251-es számú, ezüst színű kerül bemutatásra nálam.
Be kell valljam, nagyon filoztam rajta, hogy tényleg kell-e nekem ez a lakk, mert nem vagyok híve a majdnemugyanolyan színű lakkok gyűjtögetésének, így is néha túl soknak érzem a lakkjaim számát (DEHOGY!!!), de végül győzött a holo lakkok iránti szerelmem.

A képeken két rétegben látható a lakk, alatta az Nfu Oh Aqua Base lakkja, és kivételesen fedőlakk nem került rá, kíváncsi voltam, így meddig bírja. Most, amikor írom, már 3 naposak, és ma kezdett el megkopni észrevehetően a körömvégeknél, de teszem hozzá, hogy közben takarítottam, szóval nm vészes szerintem.

Természetes fénynél:


Vakuval:


Ezt volt a legnehezebb vakuval fotózni, ugyanis szinte az összes képen teljesen visszaverte a vaku fényét, és bár a másik 3 már birtokomban lévő Moyra Holographic lakk is meseszépen pompázik a holografikus tündérhányásban, úgy látom, hogy ezen érvényesül legjobban. Bár eleve mindig az ezüstöt láttam a "legholobbnak" minden márka lakkjainál.


A legelső ilyesmi lakkom tavalyelőtt decemberben került hozzám, a Color Club - Worth The Risque volt, és annyira nagyon boldog voltam, hogy az enyém lett. Bár ezt nem mondanám ezek után annyira holonak, nagyon szerettem, ezt mutatja az is, hogy nem sok van már az üvegében. Ez egyébként akkor 990 Ft volt, 15 ml-t tartalmaz, és bármennyire is szerettem, részemről simán veri a Moyra.


Aztán a lakk, amire kisebb vagyont költöttem - legalábbis az én tárcámhoz mérten -, az az Nfu Oh 61-es csodája. Nekem Ő a lakkok királynője, a lakkszerelmem, ő jelenti az "eyegasm" beteljesülését, a már-már beteges imádat tárgyát. Az alaplakkal és a szállítással együtt kb 7000 Ft-ot fizettem ezért a lakkért. Vagyis fizettünk, mivel tavaly szülinapomra mondtam a barátaimnak, hogy senkitől semmit nem kérek, mert ezt a lakkot szeretném, egy jelképes 2-300 Ft-tal ha megdobnának, akkor nagyon boldog lennék, mert az tuti, hogy én a saját pénzemből sosem fogok ennyit kifizetni egy hülye lakkra. Egyébként 17 ml-t tartalmaz, és imádom és tényleg csudimudiszép kis szivárványpónihányás, de:
- KELL hozzá az alaplakk. Komolyan, így is olyan, mintha radiátorfestékkel kenném a körmöm, de az alap nélkül kezlhetetlen konkrétan.
- Kellene hozzá a fedőlakk is, ami további kb 2500 Ft lett volna, de nem vettem meg, így sima fedőlakkot használok rá, és így is meseszép, de azért a hozzáértő szemek látják a különbséget szerintem.
- Itthon nem kapni, kintről meg azért szerintem kicsit macerásabb az átlagembernek.
- Amilyen gyorsan szárad, olyan gyorsan kopok, maximum két napot bír ki, azt is csak úgy, ha éppen királylány vagyok. (nem dolgozom és nem takarítok) 


Eddig tehát ez a három ezüst holo lakk szerepel a készletemben (meg egy sötétebb szürke, amit én kotyvasztottam), és azt tudnám mondani, hogy mindent összevetve a Moyra a maga 590 Ft-os árával és 12 ml-es tartalmával nyerhetne. De sajnos az Nfu Oh-val annyira elfogult vagyok, hogy ilyet nem bírok leírni, sem pedig kimondani, de a lényeget értitek, gondolom. :]

Nektek melyik a kedvenc ezüst vagy ezüst holografikus lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. szuper a moyra. de szuper a nfu is :D
    nehéz választani az biztos,nálam most holo szempontból a color club a nyerő-legeslegeslegholosabb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, azért a CC is eléggé belehúzott :]

      Törlés
  2. Ő is nagyon szép. :) Rajtam most a lila és a rózsaszín van. :D

    VálaszTörlés