2014. március 31., hétfő

Márciusi összefoglaló

Sziasztok!

Már megint eltelt egy hónap, részemről viszonylag mozgalmasan telt, de iszonyat rosszul zárult...
Jött még jó pár elmaradt e-bay-es megrendelés, illetve a parfümszóró nem érkezett meg, visszautaltál a pénzem, és "mérgemben" elköltöttem az utolsó képen látható nyomdalemezre. Ha szeretnétek, akkor majd lesz egy összefoglaló bejegyzés azokból, amiket rendeltem, hogy milyenek.




























Keresd a képen a vöröspandát















Remélem, jól telt a hónapotok, kellemes áprilist mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Összefoglalós dolog is érdekelne majd, de egyébként a hajszíned az valami csodálatos *-*
    Ja és szerintem nekem ugyanilyen fényképezőgépem van...én nagyon szeretem...egyszer hagyott cserben, de azt is helyrehozták elég gyorsan, és azóta tökéletes...csak a videónál nagyon zúg...>.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már jó rég lett befestve, nem volt türelmem hozzá mostanában :D
      Én Korinnától kaptam, nagyon hálás is vagyok Neki érte :]

      Törlés
  2. Nekem ugyanilyen kézi súlyzóim vannak. Csak rózsaszín. Barátom szerint piros, mivel az övé volt, csak nem használja. 3kilós darabja. Te hol vetted őket?

    Az összefoglaló engem is érdekelne. :)

    Ha már hajszín... mi a véleményed a Garnier Color Naturals Extra világosító hajfestékéről? Elvileg 4 árnyalatot világosít és sárgulást gátló hatás van ráírva. Szerinted ennek mennyire lehet hinni? Tönkre vágom vele a hajam? Eredtileg szőkés barna, erre van hajszínezve(4-5hónapja utoljára) és most olyan majdnem szőke. Mint a profil képemen. Szerinted milyen eredményre számíthatok ilyennel?
    Félek tőle. 'pirul'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csaló vagyok, mert a súlyzók tesóméi, csak itt maradtak, én meg szemét mód behúztam őket :D
      A haj témával kapcsolatban nem tudok túl sokat hozzátenni, mert próbálni még nem próbáltam, viszont festék festéket nem világosít, semennyire, szóval annak kéne utánaolvasni, vagy kérdezni, hogy szőkítőport tartalmaz, vagy csak sima hajfesték? Mert ha utóbbi, akkor csak a nem kezelt hajrészre lesz hatással, ha meg előbbi, akkor a festett részre is, de akkor azzal kellene kezdeni :S

      Törlés
    2. Ezt nem tudtam. Utána olvasok ezeknek mindenképp. :) Nem szeretnék pórul járni, nagyon érzékeny vagyok a hajamra, mivel így is vékony szálú és kevés.

      Ezer köszönet a tanácsért! :) :*

      Törlés
    3. Igazán nincs mit! Sajna a szőke amúgy is nagyon kényes, az enyém mondjuk nem túl vékony szálú, de azért nem is mondanám normálnak, valahol a kettő között, és ami tincsek ki voltak még tavaly szőkítve, feleakkorára törtek :( Még jó hogy csal oldalt alul 2-2 tincs, így nem annyira feltűnő :S

      Törlés
  3. A macsek iszonyat édes, és már múltkor is szemeztem az Arwen-lánccal. :)
    Neil Gaiman meg az egyik kedvenc nálam. Ritkán találkozok emberrel, aki a kezébe veszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, a látszat csal, néha igazi kis szemétláda tud lenni, most napok óta azt játssza, hogy odajön hozzám, aztán otthagy a francba, aztán szomi szemekkel néz rám, hogy menjek oda, odamegyek, és megint otthagy, és így tovább :D

      Törlés