2014. március 4., kedd

Mai smink

Sziasztok!

Újabb próbát tettem a Catrice C'mon Chameleon-jával, és esküszöm, hogy élőben sokkal szebb a szememen, nem tudom, hogy esetleg a gép nem érzékelte megint ezt a duokróm hatást vagy mi lehet a gond, mindenesetre nekem eléggé tetszett (élőben.), és végre kipróbáltam élesben is a StrawberryNET-től kapott Ultraflesh Shinebox-ot is felavattam, illetve a NYX Fly With Me spirált és a fehér szemhéjpúdert is, szóval ez ilyen "próbáljuk ki az újdonságokat" együtt smink lett nagyjából.





Használt termékek:

Igazából ha normálisan érvényesülne a képeken is a Catrice mono-ja, akkor azt mondanám, hogy egészen elégedett vagyok ezzel a sminkkel, így viszont azért nem mondanám, hogy életem alkotása lett.

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, jól állnak neked ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  2. Az első kép a kedvencem. :) Szerintem "átjön" a színe, bár élőben biztosan szebb. :) Én megvettem nemrég, azóta többször is használtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én most jöttem rá nemrég, hogy nem mindegyik szemhéjpúderalapommal van jóban :D

      Törlés