2014. március 29., szombat

Januári szépségboxom - Vélemény

Sziasztok!

Ahogyan EBBEN a bejegyzésben írtam, a szepsegbolt.hu jóvoltából lehetőségem nyílt kipróbálni a Szépségboxom-at. Én a januárit választottam, és szerencsére pont azok voltak benne, amiket szerettem volna.

Ahogyan a fent linkelt bejegyzésben már írtam, egy aranyos kis lila dobozban érkeznek a termékek. Természetesen mint mindennél, ennél is úgy voltam, hogy nagy örömmel pakolásztam ki a doboz tartalmát, aztán már sehogy nem bírtam úgy visszatenni, hogy a tető ráférjen.

És akkor nézzük szép sorban a  termékeket.

- Deborah narancsbőr elleni hab (200ml):

Nagyon kíváncsi voltam, ugyanis nem volt még termékem a márkától, és eddig csak krémet használtam hasonló célokra.

A papírdobozból kivéve egy hajhabra hajazó (haha :D) palackkal van dolgunk.


A kis csőr is hasonlít egyébként a hajhabokéhoz.



Kinyomva ilyen, inkább folyékony, mint hab állagú, és első használatra egészen beparáztam, hogy mi a jó élet ez... És akkor történelmi pillanat, videó a blogon, csak hogy értsétek, miről beszélek.

 

Az egyik barátnőm barátja azt mondta, hogy simán jó lenne bármilyen támadás ellen jó lehetne, mert az ember elsőre azt hiszi, hogy ez a cucc csontig marja a bőrét. :D
Ami feltűnt, hogy szűrtelenítés után eléggé égeti a bőrömet, de amúgy nem vészes. A hatásából én túl sokat nem vettem észre, bár szerencsére nincs nagyon durva narancsbőröm, gondolom úgy látványosabb lenne.

Az illata valami brutális egyébként, kellemes, de annyira erős és tömör, hogy bekenem zuhanyzás után és nadrágon keresztül is még órákkal később is érzem. 

- Greenland Milky testradír - Kókusztej & Lime (200ml):
Ez volt a másik, amire nagyon kíváncsi voltam, főként hogy már nagyon régóta nem találtam megfelelő testradírt.


Nagyon tetszik, hogy nem lecsavarós a kupakja, hanem le kell nyomni, így a másik oldalon a nyílás felfelé áll és könnyen lehet adagolni. Egyébként maga a csomagolás is szimpatikus nekem.


Az állaga kellemes, nem túl sűrű, inkább olyan, mint egy tusfürdő. A radírozás szempontjából pedig nagyon megszerettem, mivel nem hegyesek, nem szúrósak a szemcsék benne, viszont megfelelően radíroznak. Na ezt keresem én kb másfél éve már.


Az illata nem túl erőteljes, kellemes kókuszos-lime-os illat, fürdés után még egy kis ideig érezni, de egyáltalán nem zavaró.


- Herbária Bánfi Haj- és Szépségvitamin (30db):



Ennek is örültem, mivel mindig szedek valami vitamint a hajamra, viszont sajna mivel napi 2-t írnak, ez csak 15 napra elegendő, ennyi idő alatt túl sokat nem tudok mondani róla.


- Olay Anti-Wrinkle nappali arckrém 25 év felettieknek (50ml):


A papírdobozból kivéve ezt a fehér-zöld tégelyt találjuk.



A krém állaga elég sűrű, az illata kellemes. A ránctalanító hatásáról nem tudok nyilatkozni, mivel szerencsére nincs túl sok ráncom, viszont hidratáló krémként remekül bevált. Az Olay termékekhez eddig nem volt szerencsém, de ez elég pozitív első élmény a márkával.


- Acqua Colonia Lemon &Ginger kölni minta (1,6ml):

A kis papírtokban találjuk a parfümmintát, a bal oldalon a többi parfüm jellemzőjével. Nekem az illat annyira nem jön be, mindenesetre örülök neki, hogy megszaglászhatta.


 - Max Factor Whipped Creme és Face Finity 3 in 1 minták:


Bár megvan most épp a két kedvenc BB Krémem, az ilyen mintáknak mindig örülök, 2-2 használatra voltak elegendőek, ennyiből azért konkrét véleményt nem tudnék levonni, de szimpatikusak.

Nagyon köszönöm a szepsegbolt.hunak a lehetőséget, hogy kipróbálhattam, milyen egy ilyen dobozka, nagyon jó dolognak tartom, bár magamtól valószínűleg nem rendeltem volna meg így munka nélkül.

IDE kattintva tudtok rendelni, 1 hónapra 4990 Ft, de van 3 és 6 havi előfizetés is. Illetve a korábbi dobozok fülön megnézhetitek az eddigi szépségboxom-ok tartalmát.

Ti hogy álltok az ilyen "meglepi" dobozokkal? Szoktatok venni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Az a hab elég WTF? :)
    A testradír viszont felkeltette az érdeklődésemet!
    Nekem is bevált a nappali hidratáló krémem az Olay-tól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, elsőre konkrétan féltem, hogy megromlott, vagy valami baja van :D
      Amúgy félelmetes, amikor percekkel később is még "pattog" a flakonban a hab :D

      Törlés
  2. "hajhabra hajazó" :D
    elég durván mocorog az a cucc, de legalább hatásos lehet akkor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én és a szóvicceim... :D
      hát igen, néha meg is ijedek :D

      Törlés