2014. március 8., szombat

Ismerjük meg egymást!

Sziasztok!

Hajnal pécézett ki, ennek apropójából született meg ez a bejegyzés.

A játék feladatai: 
  • Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  • Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  • Egy hozzászólásban, értesítsd Őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Az első pont ki is van pipálva, és megmondom őszintén, a holnapi 100 kérdéses bejegyzésben 20 (HÚSZ!!!) dolgot kellett összeszedni magamról, szóval most kicsit nehéz dolgom lesz, de próbálok összeszedni 7 olyan dolgot, ami még nem köztudott rólam. :]

1. Nagyon durván rá vagyok kattanva a Szókereső játékra
2. Minden nagyképűség nélkül mondom magamról, hogy vicces vagyok (de szerintem tényleg az vagyok, és ha már egy ember röhög a hülyeségemen, akkor úgy van, nem? :D )
3. Kiskoromban mindig Diának hívattam magam, aztán idővel nagyon nagyon megutáltam, a Klau meg csak úgy jött kb 10-12 éve, azóta pedig ezt preferálom.
4. A családban én vagyok az egyetlen, aki nagyobb figyelmet szentel a szépségápolásnak.
5. Iszonyatosan félek tőle, hogy valahová megyek, és eltévedek.
6. Nem bírok úgy aludni, ha ki van nyitva az ajtó, a szekrényajtó vagy fiók kihúzva.
7. Fodrász létemre a saját hajammal nem szeretek túl sokat pepecselni.

Akiket én kipécéztem:
1. Bia: Mit is mondhatnék, imádom az írásait is, de ez nem is lehetne másképp, hiszen Ő a másik kib*szott királyságos királylány. IMÁDLAK BIU! <3 :D

2. Eszti: Vele is nagyon jó kapcsolatot ápolok, és bár kicsit idősebb, ha összekerülünk, garantált a 10 évesek agyi szintje. :D
Mostanában nem olyan aktív a baba téma miatt, de nagyon remélem, hogy sokat olvashatjuk még az írását!

3. Betti: Az előző két hölgyeményhez hasonlóan Vele is baráti kapcsolatot ápolok, bár Őt már kb. 10 éve nyúzzuk egymással. El van tűnve a drágám az éterben, azért remélem, még visszatér.

4. Dóri: Őt sajna még nem ismerem személyesen, de néha már megijedek, hogy mennyi hasonlóság van közöttünk, főleg akkor durva, ha mondjuk kérdezz-felelek bejegyzéseiben a kérdést olvasva végigfut az agyamban, hogy mit válaszolnék, erre Ő meg pontosan azt írja.

5. Klári: Őt is volt már szerencsém személyesen is megismerni, nagyon csípem, és minden tiszteletem az Övé. (Szerintem tudod miről beszélek ;] )

6. PAncsi: Milyen meglepő, vele is volt már szerencsém találkozni, nagyon csajszis, Ő az, aki mindig tiptop, mindig mosolyog, és mindenkivel kedves.

7. Réka: Akkor ha már ennyire belejöttem, Rékához is volt már szerencsém, nekem Ő a kis csendesőrült a bloggertalikon, elsőre csendesnek tűnik, aztán beszól valami olyat, amitől 10 percen keresztül kapálózok, ütöm a térdem és csipogva röhögök rajta. :D

Egyébként PAncsival és Rékával pont ma megyünk Pápára meglátogatni Esztit, remélem csinálunk majd megint sok jó képet, a hangulat garantált. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Köszi, és ami késik, az eljön egyszer, szóval szerintem egyszer csak sikerül a találkozó. :)
    Minden este 2-3 órán keresztül szoktunk Szókeresőzni, sőt, van úgy, hogyha napközben sikerül online lennem, akkor párom főnöke ellen játszom. :)
    No, de ezt is kitöltöm.

    VálaszTörlés
  2. Tök jó, hogy ennyi mindenkit személyesen is ismersz. :) Hiába jó a blog, és olvasom mindennap, ez valami olyan pluszt tud bele tenni. Legalább is nekem.

    Szép délutánt nektek! :) Várjuk a beszámolót! :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, teljesen más egy olyan ember írását olvasni, akit személyesen is ismerünk. :]
      Én személy szerint nagyon jól éreztem magam, de szerintem a többiek is, csak pár kép lett, de majd igyekszem minél hamarabb írni. :]

      Törlés
    2. Juj de jó! :3 Már várom. :) Eszti olyan hihetetlenül boldognak látszik a babás/esküvős bejegyzésén, hogy csak nah. Olyan jó őt így látni. Pedig nem is ismerem. :) Az egyik legjobb kép a nyelvnyújtogatós. :D

      Törlés
    3. Na igen, az az elmaradhatatlan Eszti-Klau kép, eléggé zavarban voltam, aztán amikor közölte a srác, hogy csináljunk úgy, mintha ott sem lenne, reflexből jött mindkettőnk részéről a nyelvnyújtás :D

      Törlés
  3. Ettől az eltévedős dologtól én is nagyon félek, főleg ha valahova időre kell menni. :) Kellett pár másodperc, mire leesett, hogy KlauDIA... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor azért megnyugszom, hogy normális dolog ez... :D
      Háhh, ez aranyos volt :]

      Törlés
  4. Az egyes és a hatos rám is igaz,a z egyes méghozzá olyannyira, hogy van, amikor nehezen alszom el, mert lehetséges szavakat keresgélek különböző betűkombinációkból az agyamban :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ismét megnyugodtam, hogy nem én vagyok a selejtes, amikor lefekvés előtt ez jár az agyamban, hogy: "alap, pala, apa, lap" :DDD

      Törlés