2014. március 18., kedd

Halomsírnál jártunk

Sziasztok!

Még egy hete elmentünk a barátommal a halomsírhoz, már elég régóta készültünk rá, ami vicces mert kb 10 percre van a házunktól, konkrétan az erkélyünkről pont belátni az egészet.
Régebben egész sokat jártunk arra barátokkal, meg tesómékkal is.
Múlt kedden mivel szép idő volt, kisétáltunk, és mivel Korinna annyira tündér, hogy nekem adta az előző fényképét, gondoltam, ez remek alkalom a kis kirándulás mellett a géppel való ismerkedésre is. Még mindig nem vagyok profi fotós, illetve nagyon sokat kell még tanulnom, mit hogyan érdemes fényképezni, szerintem első használatra azért szép képeket sikerült összehozni. :]

Akit esetleg a halomsír története is érdekli, az IDE kattintva olvashat róla pár sort.

Előtte azért sminkeltem is, ha már útnak indultunk, gondoltam, legyen azért valamennyire emberi fejem, ismét a NYX szemhéjpúderekhez nyúltam, a múltkori bejegyzésben (ITT) a zöld Exotic Green kapta a nagyobb szerepet, most pedig a barnás Volcano.

Most sem vagyok 100%ig elégedett a szememmel, de rájöttem az okosságra, a fehér inkább a belső szemzugban mutat szépen a képeken, mert bár élőben beleolvad a sminkembe, képeken olyan mintha hintőporos kézzel szembevágtak volna. :D

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Ne és akkor jöhetnek a kirándulós képek, és szerintem még nem nagyon szerepelt ilyen a blogon, némelyik kép akár outfit bejegyzésbe is elmenne, bár azért nem öltöztem ki túlzottan. :]
















Ez szigorúan csak mókából készült kép! :]




Hazaérve még cicáztunk egyet, ez a kis dög már fél éve nálam van, de ezek az első közös fotók, láthatóan nem nagyon volt oda a pózolásért... :D



Másnap ismét jó idő volt, így kimentünk kicsit a cicákhoz megint, meg fényképeztünk is kicsit, azért néha elég érdekes pózban tudnak lenni a macskáink... :D








Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, ha valamikor erre jártok, érdemes nálunk a halomsírt, illetve Balácapusztán a római kori villagazdaságot meglesni. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink és gyönyörű a hajad is, annyira illik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hétvégén már muszáj lesz festeni, lassan 3 hónapja nem bírtam rávenni magam... :D

      Törlés
  2. Nagyon jól nézel ki, csak ismételni tudom Megaerát...
    És nagyon szép a többi kép is...:)

    VálaszTörlés
  3. Na jó, épp írni akartam, hogy szép a smink, és imádom a hajad, erre Szilvi is ezt írta már. :-D Nagyon szép a hajad színe és a fazonja is, tetszik :-)

    VálaszTörlés