2014. március 26., szerda

Gradient Liner

Sziasztok!

Biánál láttam egy nagyon szép sminket, egészen pontosan EZT.
Aztán ahogy barátkozom a NYX szemhéjpúderekkel, eszembe jutott, hogy esetleg vizesen is ki kéne próbálni az Exotic Green-t. És ekkor beugrott a Bia által elkészített szépség, nem teljesen ugyanazokkal a színekkel, de végül én is megcsináltam.






Használt termékek:

Ezzel sem vagyok 100%ig elégedett, mondjuk túl sok időt nem bíbelődtem vele, mert siettem, így szándékomban áll még hasonló sminket csinálni, akár más színösszeállításban.
Nektek hogy tetszik? Milyen színátmenetet néznétek meg még szívesen?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Szép lett, bár még egy közeli képet is megnéznék róla szívesen! :) Én imádom az átmenetes dolgokat, szóval szívesen látnék még több ilyen sminket is, mondjuk kékben, abból már láttam gyönyörűt képeken *.* Ja és cuki a medálod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a közeli elmaradt, de remélem, mielőbb meg tudom a kéket is csinálni, és annál pótolom! :]
      A medál már elég régi, ez a jollyjoker :]

      Törlés
  2. Ez gyönyörű lett, annyira jól áll neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó ötlet, én is kipróbálom majd, de szerintem élénkebb színekkel. Nagyon jól áll a tusvonal, miért nem látjuk többször? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :
      Igazából a szemüveg miatt jobban szeretek a sminkben és a hajamban is a komfortzónán belül maradni, mert magamon túl soknak érzem, hogy pl a szemüveg mellett valami van a hajamban is, és tudom, hogy ez tök hülyeség, szóval csak rá kéne szoktassam magam ezekre :D

      Törlés