2014. március 22., szombat

Gardrób Mustra

Sziasztok!

Dóri hívott meg erre a kis "játékra", amit innen is köszönök, hogy gondolt rám. Bár régebben eléggé letisztult, egy fajta stílusú ruhákat hordtam, az elmúlt pár évben ráléptem a nőiesedés útjára, így már nem csak a laza, kényelmes dolgok kapnak szerepet a ruhatáramban, hanem az elegánsabb darabok is, persze a hétköznapok nagy részében azért az alapdarabokat preferálom.


Szabályok:
1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában.
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira.
4. E-mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Mivel már eléggé elcsúsztam, ezért a 3-4. pontot én nem fogom teljesíteni, de szívesen várom mások linkjeit is hozzászólásban! :]


Talán ez a pink, hintalovas Philip Russel póló, nagyon imádtam, bár már nagy rám, itthonra sokat hordom még mindig.


Szerettem volna egy műbőr berakásos leggingset, de végül nadrág lett belőle. últ hétfőn vettem meg, ez jobban kihasználható, mert rövidebb felsőkkel is fel tudom venni, nem csak hosszítottal. Nagyon tetszik elöl a zsebe is, és a feneke feletti berakás, és a műzseb is.




És aznap láttam meg ezt a háromnegyedes ujjas, kicsit hosszított felsőt is, felpróbáltam, tetszett, ő is velem jött.

Bár szeretem a kéket, azért túl sok kék ruhám nincs, ha pedig kedvencet kellene mondani, akkor ez a felső, amit a szülinapom környékén vettem.

Ezt a Fütyülősös pólót, amit barátom ruházott át rám. :]


Gyűlölöm ezt a szót, de akkor már inkább úgy mondom, hogy a barátom kedvence talán ez a ruci, ami Eszti esküvőjén is rajtam volt, de úgy egy konkrét kedvencet nem tudott mondani.


A barátomtól kaptam a szülinapomra ezt az órát, azért ezt hoztam, mert ruhát nagyon rég nem kaptam már szerintem, illetve amiket igen, azok nyáriak leginkább, de azok el vannak most rakva.


Szerencsére nincs olyan ruhám, amit igazán utálok, de ha muszáj egyet mondani, akkor az ez a póló, amit amúgy imádnék, ha kisebb lenne, de mivel a hátán van egy hosszanti varrás, megpróbálok majd valamit kitalálni és kicsit átalakítani. :]

Nektek van olyan ruhátok, amit utáltok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

7 megjegyzés:

  1. A "pasi kedven ruhája" az annyira szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És kemény Ára volt, asszem valami 1200-1300 Ft volt :D

      Törlés
  2. Nekem is meg kéne végre csinálnom ezt a bejegyzést, már mióta piszkozatban van :P pedig olyan jó másoknál is nézegetni :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy részt vettél a Gardrób Mustrán!:)

    Üdv, Marcsi
    Csirkenők a Nőkért

    VálaszTörlés
  4. Az a hintalovas póló! Nagyon édes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon imádtam még fénykorában, ráadásul lelki kötődése is van, a legelső fodrásztanodás napom végén vettem :D

      Törlés