2014. március 1., szombat

Februári Összefoglaló

Sziasztok!

Újabb hónap telt el, bár elég rövid volt, ismét elég vegyes érzelmekkel töltött el a hónap, így most inkább csak képek lesznek.
01.31:

02.03.:

02.04.:

02.05.:

02.06.:




02.07.:


02.08.:


02.10.:

02.11.:


02.12.:


02.13.:


02.14.:


02.15.:



02.16.:



02.17.:


02.18.:

02.19.:


02.20.:

02.21.:


02.22.:

02.23.:

 02.24.:

02.25.:

02.26.:

02.27.:

02.28.:

Nektek hogy telt a február? Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

14 megjegyzés:

  1. Ne már... Egy Teemo sapi most komoly? :D Nekem az kell!!!! xD

    VálaszTörlés
  2. Hangulatos képek! :) Látom sok csomagot is kaptál, az ilyesmi nekem mindig feldobja a hangulatomat, de gondolom a postások már kivannak velem :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mostanában viszonylag sok csomag jött, bár most inkább én vagyok ki a postással, mert csak bedobálja az értesítőt, hiába várok ugrásra készen :D

      Törlés
  3. Azok a gofrik nagyon fincsinek néznek ki. :P Meg a Moyra lakkok....hmm... me a többi... :D

    Azt figyeltem, hogy milyen szép hosszú hajad van. :) Nekem sose nő meg hosszabbra, mint most. Hüpp-hüpp.

    Úgy látom jó kis hónapot zártál. 2x ilyen jó Márciust! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagyon akartam részletekbe menni, mert persze azért nem volt tökéletes, de remélem, hogy a március még jobb lesz, meg ha még valami meló összejönne... :]
      Amúgy nekem így már fel sem tűnik nagyon hosszra, hogy nőtt a hajam, meg most sajna a kabát időszak megviseli, mert hiába figyelek rá, hogy ne húzzam be a cipzárba, mindig megteszem... :D

      Törlés
    2. Ez a cipzáras történet nálam is így van. Ami hétköznapo dolgozni járok az viszont gombos, így nem fáj. :) A barátim szokott néha rákönyökölni elalvás előtt, nah ez kellemetlen tud lenni.

      Törlés
    3. Tényleg, a gombos kabát megoldás lenne :D
      A rákönyöklés/tenyerelés ismerős.... aztán meg "jujj bocs, fájt?" neeem, élveztem, ezek örömkönnyek :DD

      Törlés
  4. A képek nagyon klasszak, gofri *-* meg is éheztem.:D Cicus *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, még egy rakat cicás kép készült :D
      Persze itthon is cicázom a sajátokkal, de az ugye "megszokott", barátoméknál meg a szomszéd macskája (Skizofrénia a neve amúgy :D ) mindig odajön... :]
      Bár amúgy kb két hete, mikor a nyuszit fényképeztem, az is Budapesten volt, az egyik utcában egy háznál megjelent HAT darab cica, és odajöttek hozzánk :3

      Törlés
  5. De jó képek, szeretem ezeket nézegetni :3 a fánk az házi? *-*
    Egyébként a múltkor eszembe jutott, hogy ha a saját nyereményjátékodon is te fogsz nyerni, akkor már tényleg gyanús leszel.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, dehogy házi, ennyire azért nem vagyok jó :S :D
      Az első Tesco-s, amin meg három van, az IKEA-s. Biával voltunk, és mondta, hogy tök finomak, a porcukros meg a fahéjas 60, a csokis meg 120 Ft, ha alkalmad van rá, mindenképp kóstold meg. :]
      Amúgy már vagy fél éve nem is nyertem semmilyen játékon! :( :P

      Törlés
  6. Látom, a szivecskés fánk nálad is befigyel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép! Bár amúgy az a jobban néz ki, mint amilyen az íze kategória nálam, sajna a szívek túl mű ízt adtak részemről :S

      Törlés