2014. március 11., kedd

Exotic Green

Sziasztok!

Vasárnap végre megint rászántam magam a gyakorlásra, igazából olyasmi sminket szerettem volna összehozni, mint ami a szombati bloggertalin volt rajtam, mivel az azért tetszett, de nem tudtam megörökíteni.
De nem akartam azért teljesen ugyanazt, végeredményben az tetszett jobban. A mozgó szemhéjamra a NYX Exotic Green-je került, ami egy viszonylag mély zöld szín, és ha már van egy ilyen szép szemhéjpúderem, szándékomban áll megtanulni kezelni is. Mivel picit azért porol, még jobban kell figyelnem rá, hogy ne kenjem össze sem az arcom, sem a szemem azon részét, ahová nem szeretném hogy kerüljön. Utóbbinál most talán még kicsit túl óvatos is voltam, egy picikét mehetett volna feljebb az a zöld szerintem, de ebből okulva legközelebb talán jobban sikerül.

Szeretném leszögezni, hogy nem vagyok 100%ig elégedett vele, viszont ha már sikerült lefényképezni is, akkor ha nyoma marad, esetleg elláttok hasznos tanácsokkal, a következő ilyennél talán látható lesz némi fejlődés is.



Használt termékek:

A másik verzió ezekkel a szemhéjpúderekkel, amit szeretnék majd megcsinálni, hogy a Volcano és az Exotic Green pont fordítva legyen, tehát a Volcano menne a mozgó szemhéjamra és az E. G. az alsó pillatövekbe.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Milyen jól áll a hajadhoz ez a szín :3 Nagyon kis szép smink lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, jól áll rajtad ez a fajta smink :)

    VálaszTörlés
  3. Hát valami eszméletlen szép színe van, és nagyon jól illik a színeidhez is. Várom a másik verziót is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Már megvan a másik verzió is, lassan egy hete, hogy megcsináltam, de iszonyatosan gondolkoztam, hogy kikerüljön-e, mert hasonlóan ehhez, azt is kicsit szoknom kell még, de legfeljebb majd jólesően nézhetek rá vissza később remélem :D

      Törlés
  4. Nagyon jól illik hozzád ez a szín :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a smink, annyira illik hozzád! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon előnyös és hozzád passzoló ez a szín, szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a vörös hajhoz a sötét zöldek mindig mennek ;]

      Törlés
  7. Ah, pontosan ilyen zöldre vadászom, olyan gyönyörű és jól áll! Én talán több barnát használnék szerintem. :)

    VálaszTörlés
  8. Jól áll, irigylem, akihez megy a zöld. Engem sajna öregít. De neked tényleg jó!!! :)

    VálaszTörlés