2014. március 15., szombat

BrushArt Eye szemhéjfesték ecset - TESZT

Sziasztok!

A mai bejegyzés főszereplőjét az iparfumeria.hu jóvoltából próbálhattam ki, azt hiszem a legutóbbi tesztelésre kapott csomagomban volt.

Külön tokot nem kapott, csak egy kis celofánba volt beletéve, részemről ez nem negatívum, mivel úgyis az asztalomon tárolom őket egy helyen.

A kinézete szerintem egészen minőségi hatást kelt, szép fekete fa nyele van, ezüst színű fémmel.





A szőrét leginkább az essence eyeshadow brushhoz tudnám hasonlítani, körülbelül ugyanakkorák a szőrszálak, és a forma is egyezik. Bár nem túl puha, de elég rugalmas az ecset szőre.



Amióta megérkezett ez az ecset, elég sokat használtam, egyrészt, hogy minél jobban kiismerhessem, másrészt pedig mert már első használatra nagyon szimpatikus volt.
Szerencsére ez így is maradt az eddigiekben, már többször kimostam, és nem hullatta a szőrét, csak a legelső alkalommal hullott ki 2-3 szál, azóta sem vettem észre, hogy kijött volna belőle.

Tényleg a fent említett ecsethez tudom legjobban hasonlítani, a fő különbség, hogy ez kicsit rugalmasabb, ami miatt nekem könnyebb dolgozni vele, ezért mostanában inkább nyúlok ehhez, mint az essence-hez.

Az iparfumeria.hu webshopjában IDE kattintva 520 Ft-ért megvásárolható, ami szerintem nagyon baráti ár, így ha valaki rendelne mostanában innen, szerintem egy próbát mindenképpen megér ez az ecset. IDE kattintva pedig megnézhetitek a többi BrushArt Eye, szemre való ecsetet.

Nektek melyik a kedvenc szemhéjfesték ecsetetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak néz ki ez a kis ecset :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha én azt mondom, hogy könnyű használni, tuti úgy is van, mert azért az ecsetekkel még van mit bíbelődnöm :D

      Törlés