2014. március 22., szombat

Bájkeverő Webáruház

Sziasztok!

Nagy örömmel olvastam az üzenetet, amit a Bájkeverő Webáruháztól kaptam múlt csütörtökön, ugyanis megkérdezték, hogy lenne- e kedvem együttműködni Velük. Természetesen igent mondtam, majd hétfőn már hozta is a postás a kis csomagom.
Nem tudtam, mit fogok kapni, de persze végignéztem az oldalt, hogy mi a kínálat.

Én egy arany-vörös Arwen nyakláncot kaptam, ami a gyűrűk urából lehet ismerős, az eredeti színben is megtalálható.

A vörös-arany nyaklánc ITT megtekinthető.
A webáruház oldalán így néz ki:


Élőben pedig ilyen:




Élőben nekem még jobban is tetszik, és bár annyira nem vagyok nagy Gyűrűk Ura rajongó, a színösszeállítás miatt nagyon tetszik.  A kapcsok szerintem kellően erősék, ahogyan a lánc is, és a kövek ragasztása is rendben van.

Felvéve:


Ez a lánc 1800 forintért vehető meg a webáruházban ITT, az ezüst párja pedig most akciósan 1400 Ft. ITT megnézhetitek.

És akkor mutatok még pár ékszert, amik nagyon megtetszettek.

Galaktikus mintázatú bőrszíjas karkötő

Galaktikus mintázatú bőrszíjas karkötő, 900 Ft. (ITT)

Kitty óra, fehér
Fehér Kitty óra, 1800 Ft (ITT)

Rose Gold Boyfriend óra kristályokkal
Az abszolút kedvenc ez a Rose Gold Boyfriend karóra kristályokkal, 5300 Ft (ITT)

A kiegészítők mellett vannak még ruhák is, ebből is kiemelnék párat, ami nekem nagyon tetszik:


Fehér csipkével díszített ruha, 6200 Ft (ITT)

Áttetsző bézs felső, 2700 Ft (ITT)

Flitteres clutch / neszeszer
Flitteres clutch, 1800 Ft (ITT)

A megrendelt termékeket hétköznap 24 órán belül feladják, a MPL futárszolgálattal juttatják el a megrendelőkhöz. Ez mennyiségtől függetlenül fix 690 Ft, utánvéttel pedig további 490 Ft.

Ti ismeritek a Bájkeverő Webáruházat?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

10 megjegyzés:

  1. Az a baj az ehhez hasonló magyar webáruházakkal,hogy az Ebay-ről fillérekért beszerzett dolgokat árulják jóval többért..sajnos egyre gyakrabban futok bele ilyen oldalakba. Persze azoknak jó alternatíva,akik nem rendelkeznek Paypal-lal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy esetleg, ha valaki nem akar hetekig várni, bár eléggé szeretek e-bay-ezni, nagyon bosszantó, ha 1-1 termék nem ér ide :(

      Törlés
  2. Nagyon régóta akarok egy Arwen nyakláncot, majd nyáron a szülinapomkor megmutatom kedves férjemnek az oldalt enyhe célzás jelleggel :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neki elég az enyhe célzás? :]
      Én mindenkinél úgy szoktam már, hogy ha engem ünneplünk, akkor közlöm, hogy mire van szükségem/mit szeretnék, ha mást ünneplünk, akkor kerek perec megkérdezem, hogy neki mi kell, és megveszem vagy odaadom a pénzt rá. :]
      Persze nem lustaságból, mert imádok ajándékot vadászni ;]

      Törlés
  3. Mióta szeretnék egy eredeti Arwen nyakláncot!! Uhh <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gondolom eléggé szereted a Gyűrűk Urákat :]

      Törlés
  4. Azért az eredeti, filmes licenszes Arwen-nyaklánc sem annyira vészesen drága, 11 ezer körül van a Replika Shopnál. Abban igazi Swarovski-kristályok vannak és igényesebb kidolgozású.
    Piros/arany verzióban szerintem elég furán mutat. (Mondjuk a tündék nem is használtak aranyat mint fémet...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Részemről, mint írtam, bár láttam a filmeket, nem vagyok nagy fan, így 11ezret tutira nem adnék ki érte, bármiből is legyen. :]

      Törlés
  5. engem csak azért keserít el ez az oldal, mert kb minden ebayről van beszerezve, az Arwen nyaklánc is 3-600 Ft között nyugisan beszerezhető.. :/ és még a szállítás is ingyenes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, hogy ezeket nem nagyon néztem e-bay-en, de hát nyilván drágábban lehet itthon mindent megvenni. (Amúgy sokszor boltokban látom, hogy pl egy hajfánkot 2000-ért akarnak eladni)

      Törlés