2014. március 3., hétfő

Avon Ultra Sexy Parfüm - TESZT

Sziasztok!

Még januárban, amikor Eszti esküvőjére mentünk, agyonszagolgattam szerencsétlent, aztán mikor mondta, hogy mi ez a parfüm, közöltem is vele, hogy csúnyán rákattantam, és nekem ez KELL.
Aztán nem sokra rá be is szereztem az iparfumeria.hu-ról.

Eddig nem nagyon volt parfümös teszt a blogon, igazából nem tartom magamat nagy parfümszakértőnek, általában valami vagy tetszik vagy nem, és eddig nem is volt olyan nagyon, hogy 2-3 parfümnél egyszerre több kapjon helyet a polcomon. Már így is elég sok parfümöm van, és a legtöbbet a Bvlgari-t használom, de tényleg annyira tetszett az Ultra Sexy, hogy kellett. :]

Na ennyit a magyarázkodásról, térjünk a lényegre.

Csomagolás: Nekem iszonyatosan tetszik a doboza, persze ez elég mellékes egy parfüm esetében, és ki is dobtam, de tök jól néz ki szerintem ez a kis csipkés.virágos design.



A dobozon megtalálhatóak az információk, illetve az illat leírása.





Tartalom: 50 ml



Az üvege is aranyos szerintem, külön kupakja nincsen, hanem egy kis csíptető van hozzá, amin csipkés anyag található. Nem egy tipikus táskába dobós darab, bár nem hiszem, hogy folyatna, mivel a kis lezáró nem engedi kicsit sem lenyomni a fejet.





Az illatról, mint mondtam, nem vagyok nagy szakértő, szóval nem fogom tudni túlságosan kifejteni, ezért a parfümleírásra tudok csak hagyatkozni.


Fej

golgotavirág, bergamott, körte

Szív

bazsarózsa, magnólia, barack

Alap

fa, pézsma, borostyán

Bár az én bőrömön (nyilván) kicsit más az illata, mint Esztin, ettől függetlenül egyáltalán nem bántam meg, hogy nálam kötött ki, mert magamon is tetszik, nem csak amikor magamra fújom, hanem a későbbiekben is.

A tartósságát olyan tipikus Avonosnak mondanám, mert bár szeretem őket, 4-5 óránál tovább sosem érzem őket tovább magamon, és biztosan nem az orrommal van a gond, hiszen pl az előbb emlegetett Omnia-t sokszor még zuhanyzás után is érzem magamon.

Így, hogy az iparfumeria-tól (KATT!) hozzájutottam, örülök, de valószínűleg katalógusból "csak úgy" nem rendeltem volna meg magamnak, maximum szülinap/névnap/egyéb más alkalomra.

Pontos árat nem tudok mondani, mert most 4990 Ft a honlapon, de amikor rendeltem, szerintem kevesebb volt még.

Nektek melyik az aktuális parfümötök?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. Meglepődtem az elején, hogy miért az ipafumeria-ról rendelted :-)
    Ezt még nem szagoltam, de biztos finom az illata.
    Nem vagyok nagy parfümös, nálam csak Avonos parfümök vannak: télen a Little Black Dress, nyáron pedig egy finomabb, könnyebb illat (Pur Blanca, Celebre és változataik)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a tesztelés miatt, mondjuk én annyira nem vagyok már oda az Avonos parfümökért, lehetnének tartósabbak azért. :S
      A Pur Blanca-t mondjuk addig használtam míg meg nem utáltam... :D

      Törlés
  2. Nekem ez a kedvenc parfümöm tőlük...:)

    VálaszTörlés