2014. március 12., szerda

Arany-fekete mix&match manikűr

Sziasztok!

Mára egy olyan manikűrt hoztam Nektek, amit még hétfőn csináltam meg, nagyon egyszerű, kézügyességet nem igazán igényel, ellenben mutatós. Nekem nagyon tetszik, bár biztosan van olyan, akinek ez már túl sok, mindenesetre én nagy örömmel viseltem.

Napfényben:

Szűrt féynben:


Vakuval:


A hüvelyk- és középső ujjamon a Moyra Holographic 252-es lakkja van, alatta a NFu Oh Aqua Base alaplakk, a többin a 24/7 alaplakk van, a mutatóujjamon a Lovely Snow Dust Nr1-es lakk, a hüvelyujjamon a Rose Nails 70-es, a kisujjamon pedig az essence colour&go családjába tartozó Go bold! lakk a Lovely matt fedőlakkjával.

Nektek hogy tetszik? Hordtok hétköznapokon is ilyen különlegesebb összeállításokat, vagy inkább csak alkalmakkor?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, mondjuk én talán kisebb szegecseket használtam volna :)

    VálaszTörlés
  2. Hű*-* Nagyon nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett. ezt a moyra lakkot az ezüst társával én is megvettem ma :D remélem szépen fed majd és jól lehet velük dolgozni :) a lovely snow dustra meg irigykedem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam eddig 4 landolt, de a másik kettőre is nagyon vágyom már :P

      Törlés
  4. Nekem tetszik, nagyon mutatós lett :)

    VálaszTörlés