2014. március 21., péntek

Arabella

Sziasztok!

Hétfőn mutogattam Bettinak a bloggertalis szerzeményeket, és a girls on tour paletta két zöldjében annyira gyönyörködtünk, hogy délután gyakorlatban is párosítottam őket. Kivételesen annyira elégedett voltam a végeredménnyel, mint nem mostanában. Minden nagyképűség nélkül mondom, hogy ez most tényleg nagyon tetszik, és még a szám színe is nagyon passzol hozzá szerintem.
A cím pedig az egyik kedvenc számomból jött, a bejegyzés végén tessék meghallgatni! :]







Használt termékek:


És ahonnan a cím jött:

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöld színt a szemeteken?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Talán a széleknél picit jobban elsatírozhattad volna, de amúgy szép árnyalatokat használtál, nagyon üde és tavaszias lett. :)

    Ja és hatalmas AM rajongó vagyok, ez az egyik kedvenc számom a Knee Socks mellett. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szándékosan nem dolgoztam el a külső széleket ennél jobban, mert még mindig így tetszik jobban magamon, nyilván ha nem így lenne, akkor mindig úgy csinálnám.
      Én mondjuk a régi AM-t még jobban szerettem, de persze ezt az albumukat is imádom.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :)
    Ahw, én Arctic Monkeys♥ Most az I Wanna Be Yours a nagy kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nálam is az meg az Arabella a két nagy kedvenc erről az albumról, de igazából képes vagyok napokig éjjel-nappal csak a régi AM számokat hallgatni. :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a smink, annyira passzol hozzád! A nyakláncot is imádom és a címadó számot is :D pont a héten hallgatom ronggyá az "új" albumot. Szóval ez most nagyon <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm :]
      Én már akkor hallgattam agyon, mikor megjelent, de azóta sem tudok ráunni azért :D

      Törlés
  4. Ó, az a nyaklánc nagyon szép! :) És a smink is csini lett.

    VálaszTörlés
  5. Szép, olyan üde smink lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Pedig ez most tényleg nem volt eltervezve előre :D

      Törlés
  6. Nagyon jó lett és szerintem is jól tetted, hogy nem satíroztad el jobban, én sem tettem volna. :) Szép vagy! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez Tőled különösen nagyon jól esik :]

      Törlés